Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varoitin miesystävääni etäsuhteesta, halusi sen kuitenkin, ja nyt sitten onkin niin vaikeaa

Vierailija
20.10.2023 |

Kesäkuussa tutustuin ja ihastuin erääseen mieheen laivalla, hän ihastui minuun ja minäkin häneen. Vietimme laivareissun yhdessä ja mies halusi pitää minuun yhteyttä.

Varoitin kyllä aiempien kokemusteni perusteella, että vaikeaa tulee olemaan kun välimatkaa 400 km, eikä muutto tule pitkään aikaan kyseeseen kun molemmilla kouluikäisiä lapsia tahoillaan, mutta mies vakuutteli ettei häntä välimatka haittaa ja että "varmasti saamme suhteen toimimaan". 

No minä annoin itseni ihastua ja sitten jopa rakastua, olemme soitelleet ja viestitelleet kesästä alkaen miltei joka päivä, mutta näkeminen on onnistunut vain 3 kertaa.

Nyt mies alkaakin olla turhautunut ja "kiukuttelee" kun jouduin perumaan viikonlopuksi suunnitellun tapaamisen itsestäni riippumattomista syistä. Ei kuulemma kestä ikävää, ja häntä turhauttaa.

Niinpä taas. Mitä mä hälle sanoinkaan. Olis pitäny olla uskomatta miehen vakuutteluja. Olisin säästynyt näiltäkin sydänsuruilta taas.

Enää ikinä en ala etäsuhteeseen vaikka kuka lupailisi mitä, ne eivät toimi!!! 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Puhelinseksi, joku webbikameratouhuilu, niin mies ei olisi ihan niin turhautunut?

Nykyään on olemassa leluja jotka toimivat etäyhteydellä. Olen etäsuhteessa miehen kanssa joka asuu 300km päässä, yli puoli vuotta oltu yhdessä. 

Satisfyerillä on leluja joka yhdistetään kännykän sovellukseen. Kumppani rekisteröityy samaan sovellukseen. Sovelluksella pystyy tekemään videopuheluita jonka aikana vibran/imuttimen hallinnan pystyy antamaan sille kauempana olevalle osapuolelle. Ei tokikaan ole sama asia kuin kasvokkain, mutta ajaa tässä asiansa.

Kummallakaan ei ole mitään intressiä käydä vieraissa. 

Vierailija
22/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä yleistää, mun mielestä etäsuhde on itselle parempi kuin ns. tavallinen. Olen myös ollut etäsuhteessa joten mielipide ei perustu kuvitelmiin. Tosin en olekaan mikään hanimussukka-tyyppi joka kaipaa kumppania jatkuvasti, rakastan olla myös yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tahto- ja järjestelykysymys. Omalta kohdalta neljän vuoden etäsuhde, eikä ihan heti mahdollista muuttaa lähemmäs toista. Nähdään keskimäärin 5-6 kertaa vuodessa ja muuten aikalailla roikutaan toistemme kanssa puhelimessa. Vaatii fyysisen vetovoiman lisäksi sitä että on oikeesti kiinnostunu toisesta ja niistä toisen päänsisäisistä jutuista. Pitää olla myös sitä yhdessä tekemistä esim. katsotaan sarjoja yhdessä ja luetaan toisillemme. Se fyysinen puolikin on etänä järjestettävissä. 

Vierailija
24/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparinhimoissaan lupasi sen enempää miettimättä.