Nainen, haluaisitko tänään harrastaa seksiä miehen kanssa?
Jos haluat, niin onko todennäköistä, että näin tulee tapahtumaan?
Kommentit (14)
Haluaisin. 100% varmaa on ettei tapahdu muuta kuin unissani koska olen sinkku ja yksin kotona.
Todellakin haluaisin. Olisi ihana tuntea toisen ihon lämpö ja rauhassa nautiskella. Mutta ei toivoakaan. Ikisinkku olen, en kelpaa miehille. Orgasmin sain kyllä äsken, kun masturboin. Niin kuin kaikkina muinakin päivinä.
Vierailija wrote:
Haluaisin. 100% varmaa on ettei tapahdu muuta kuin unissani koska olen sinkku ja yksin kotona.
Jos vastaisisit johonkin internetin kymmenistä tuhansista deitti-ilmoituksista, niin Santtu Jytäkyrpä olisi puolessa tunnissa luonasi. Mutta et taida oikeasti haluta.
En tiedä haluaisinko. Puolisolta saisin velvollisuusseksiä jos olisi tarve.
Juu, kyllä. On tullut jo pari kertaa harrastettua ja varmaan vielä kolmas kierros edessä.
Vierailija wrote:
En tiedä haluaisinko. Puolisolta saisin velvollisuusseksiä jos olisi tarve.
Sama.
Kotona, ei tuu tapahtuun. Muualla, sain.
Höh, miksi vain naiset?
Mäkin haluan miehen kanssa seksiä.
t. Make
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos vastaisisit johonkin internetin kymmenistä tuhansista deitti-ilmoituksista, niin Santtu Jytäkyrpä olisi puolessa tunnissa luonasi. Mutta et taida oikeasti haluta.
Et selvästikään tunne naisten syvää, alkuvoimaista ja kaikenläpäisevää kiihkeää seksuaalisuutta. Planeetan jokainen nainen haluaa, joka hetki kuumaa ja sykkivää jytäkyrpää. Kunhan se jytäkyrpä on kiinni unelmien bradclooney- satuprinssirunopoika-rakastajassa. Ja on tehty parisuhdetyötä naisen tarpeet huomioiden. Ja metatyöt jaettu kerrankin oikeudenmukaisesti. Ja naisen äiti ei ole soittanut ikävään sävyyn. Ja talo on siivottu ja puunattu. Ja kissa ei ole kipeä. Eikä luontokato, ilmastonmuutos ja sodat ole syömässä viettiä. Eikä pomo puhunut ikävästi ja työkaveri kettuillut. Mutta siis noin periaatteessa jokainen nainen on alati virtaava hekuman kaivo ja lähde samalla kertaa. Mies ei yleensä niin syvää alkuvoimaa ymmärrä ja usein pelkääkin ja karkaa suhteesta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joku taso siinäkin nyt on ketä haluaa seksuaalisesti. Haloo!
Vierailija wrote:
Todellakin haluaisin. Olisi ihana tuntea toisen ihon lämpö ja rauhassa nautiskella. Mutta ei toivoakaan. Ikisinkku olen, en kelpaa miehille. Orgasmin sain kyllä äsken, kun masturboin. Niin kuin kaikkina muinakin päivinä.
Älä vielä luovuta. Kannattaa käydä livenä Mixeissä ja muissa gaypaikoissa. DTMää ollaan kuulemma avaamassa myös uudestaan.
Jos se olisi pelkkä pano ilman mitään muuta kontaktia, niin kävisi. Emme siis näkisi toisiamme tai koskisi muuten. Ja ei tule järjestymään tänään.
Haluaisin, mutta vakipanon avopuoliso on kotona niin ei onnistu. Toki sain eilen mieheltä kieltä ja kullia. :D