Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, haluaisitko tänään harrastaa seksiä miehen kanssa?

Vierailija
20.10.2023 |

Jos haluat, niin onko todennäköistä, että näin tulee tapahtumaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, mutta vakipanon avopuoliso on kotona niin ei onnistu. Toki sain eilen mieheltä kieltä ja kullia. :D

Vierailija
2/14 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin.  100% varmaa on ettei tapahdu muuta kuin unissani koska olen sinkku ja yksin kotona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluaisin. Olisi ihana tuntea toisen ihon lämpö ja rauhassa nautiskella. Mutta ei toivoakaan. Ikisinkku olen, en kelpaa miehille. Orgasmin sain kyllä äsken, kun masturboin. Niin kuin kaikkina muinakin päivinä.

Vierailija
4/14 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Haluaisin.  100% varmaa on ettei tapahdu muuta kuin unissani koska olen sinkku ja yksin kotona. 

Jos vastaisisit johonkin internetin kymmenistä tuhansista deitti-ilmoituksista, niin Santtu Jytäkyrpä olisi puolessa tunnissa luonasi. Mutta et taida oikeasti haluta.

Vierailija
5/14 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä haluaisinko. Puolisolta saisin velvollisuusseksiä jos olisi tarve.

Vierailija
6/14 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerkeä vaikka haluaisi.

Vierailija
7/14 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä. On tullut jo pari kertaa harrastettua ja varmaan vielä kolmas kierros edessä.

8/14 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En tiedä haluaisinko. Puolisolta saisin velvollisuusseksiä jos olisi tarve.

Sama. 

Vierailija
9/14 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, ei tuu tapahtuun. Muualla, sain.

Vierailija
10/14 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, miksi vain naiset?

Mäkin haluan miehen kanssa seksiä.

t. Make

Vierailija
11/14 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jos vastaisisit johonkin internetin kymmenistä tuhansista deitti-ilmoituksista, niin Santtu Jytäkyrpä olisi puolessa tunnissa luonasi. Mutta et taida oikeasti haluta.

Et selvästikään tunne naisten syvää, alkuvoimaista ja kaikenläpäisevää kiihkeää seksuaalisuutta. Planeetan jokainen nainen haluaa, joka hetki kuumaa ja sykkivää jytäkyrpää. Kunhan se jytäkyrpä on kiinni unelmien bradclooney- satuprinssirunopoika-rakastajassa. Ja on tehty parisuhdetyötä naisen tarpeet huomioiden. Ja metatyöt jaettu kerrankin oikeudenmukaisesti. Ja naisen äiti ei ole soittanut ikävään sävyyn. Ja talo on siivottu ja puunattu. Ja kissa ei ole kipeä. Eikä luontokato, ilmastonmuutos ja sodat ole syömässä viettiä. Eikä pomo puhunut ikävästi ja työkaveri kettuillut. Mutta siis noin periaatteessa jokainen nainen on alati virtaava hekuman kaivo ja lähde samalla kertaa. Mies ei yleensä niin syvää alkuvoimaa ymmärrä ja usein pelkääkin ja karkaa suhteesta.

Vierailija
12/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Joku taso siinäkin nyt on ketä haluaa seksuaalisesti. Haloo! 

Vierailija
13/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Todellakin haluaisin. Olisi ihana tuntea toisen ihon lämpö ja rauhassa nautiskella. Mutta ei toivoakaan. Ikisinkku olen, en kelpaa miehille. Orgasmin sain kyllä äsken, kun masturboin. Niin kuin kaikkina muinakin päivinä.

Älä vielä luovuta. Kannattaa käydä livenä Mixeissä ja muissa gaypaikoissa. DTMää ollaan kuulemma avaamassa myös uudestaan.

Vierailija
14/14 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi pelkkä pano ilman mitään muuta kontaktia, niin kävisi. Emme siis näkisi toisiamme tai koskisi muuten. Ja ei tule järjestymään tänään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi