Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viitsittekö yksinäiset sinkkuihmiset laittaa kotia nätiksi?

Vierailija
20.10.2023 |

Tai onko ihan turhaa?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi turhaa? Tottakai kotini on laitettu mieleiseksi. Mitään miestä en tänne ota sotkemaan.

N33

Vierailija
2/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan kotiani joka päivä. En tajua niitä naisia, jotka viitsivät siivota miehen jälkiä. Omissa jäljissäkin kivasti hommaa vaikka yksin asun

N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pidän kodin siistinä. Enhän minä muiden takia sitä tee, vaan oman viihtyisyyteni takia. Vain r o s kaväk i ei pidä asuntoaan siistinä.

Vierailija
4/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pidämn kotini järjestyksessä siistinä ja puhtaana ei mielestäni ole missään nimessä turhaa. Nautisn ja pidänm siistieydestä, enkä vain siksi, että tavaroiden ollessa ainakin enimmäkseen paikoillaan ja järjestyksessä auttaa pitämään myös oman pääni kunnossa; niin makaa kuin petaa.

Toki tältä palsta olen ni-in monta kertaa lukenut kun joku päästellyt höyryjä pihalle ja kertonut, miten kumppani -ylseisemmin mies- ei ota osaa/ tee mitää tavanomaisia kotiaskareita, niin on tuntunut välillä pahalta kun saata ymmärtää, että miten jotkut ovat valmiita alun alkaenkaan olleet valmiita ja halukkaita tällaisten porsastelijoiden kanssa suhteeseen. Kun tuskin se omaa mahdollisuuttani kumppanin löytämiseksi nopeuttaa, että jätän huolehtimatta kotini siisteydestä ja puhatudesta.

- Vaikka toisaalta ei tällaiset toimet ja puuhat toisaalta ole myöskään mikään erityisempiä suoritukisa/ tekoja, joista osaisin ottaa esille tai edes mainita esimerkiksi treffeillä. Vai pitäsikö kun toistaiseksi kuitenkin olen saanut elää sinkkuna ja päässyt vain ns. friendzonelle.(...)

Vierailija
5/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin laitan kodin sellaiseksi, että viihdyn siellä ja minun on hyvä olla. En sisusta muita varten.

Vierailija
6/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan pitää siistinä, mutta myönnettäköön että välillä saattaa päästä sotkuiseksi jos on elämässä muuta stressiä tai kiireitä. Mutta minulle siisteys on kyllä itseisarvo, koska huomaan sen vaikutuksen mielialaani.

M28, sinkku.

Vierailija
7/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Harvemmin kai miehen vuoksi kotia laitetaan muutenkaan, harva piittaa pätkän vertaa siitä mille koti näyttää. Olen parisuhteessa, mutta minulla on oma koti, jonka olen laittanut mieleisekseni. Mies taas saa sisustaa omansa kuten parhaaksi näkee. On onneksi tosi siisti niin aikaa on yhtä kiva viettää molempien luona.

Vierailija
8/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän sinkkuudessa on just parasta että saa laittaa tismalleen mieleisensä kodin ilman kompromisseja!

Vierailija
9/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai siivoan ja sisustan kodin mieleisekseni, minähän täällä aikaa vietän. Samasta syystä ostan vaatteita joista pidän, teen lempiruokiani, harrastan mitä haluan ja värjään hiuksiani tai meikkaan oman maun mukaan. En ole koskaan tajunnut ihmisiä jotka eivät voi ostaa tai tehdä mitään kivaa vain itseään varten, vaan kaikki tehdään miehen ja/tai lapsien takia tai imagon ylläpitämiseksi.

Vierailija
10/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa. Paljon mukavampi on vain levätä sängyllä.

Vierailija
11/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Helppoa ja mukavaa, kun ei tarvitse ottaa muiden mielipiteitä huomioon.

Vierailija
12/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi se olisi turhaa? Tottakai kotini on laitettu mieleiseksi. Mitään miestä en tänne ota sotkemaan.

N33

Miksi et ota miestä, jos koet itsesi yksinäiseksi? Vai etkö olekaan yksinäinen?

Vierailija
13/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän kaiken vapaa-aikani kotona joten on tärkeää että kotini on kiva ja totta kai myös aina siisti. Minun näköiseni. N35

Vierailija
14/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

N33

Koska meitä hyviä miehiä, kuten ei oman kokemuskeni mukaan hyviä naisiakaan , -mitä se itse kullekin merkitseekään-  ei noin vain oteta ja poimita. - Vaikka ajoittain koen itseni yksinäisieksi, niin mielestäni oikea lääke yksinäisyyden tunteeseeni ei ole se, että otan tai yrittäisin ottaa kenen hyvänsä naisen itselleni mahd kumppaniksi.  

Vierailija
15/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. Mut sit ei huvita aina siivota kun kuka näitä kattelee.

Vierailija
16/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

N33

Olen aseksuaali enkä pidä seksistä. Ei ole tullut sellaista miestä vastaan, joka haluaisi viettää aikaa yhdessä ilman seksiä.

Vierailija
17/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän parhaani, mutta kieltämättä asiat jää monesti puolitiehen. Työttömänä ei ole rahaa ja se tietenkin on este. Aina ei jaksa tai viitsi myöskään siivota tarpeeksi ja kamat ovat sitten vähän missä ovat. Kyllä täällä siistinä ja järjesteltynä olisi ihan kotoisaa, mutta sellaista tilannetta ei jatkuvasti ole. 

Vierailija
18/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän laiska oon.. Mutta joku raja pitää olla.

Vierailija
19/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, näinhän se helpointa on kun ei ole kukaan sotkemassa. Satunnaiset rakastajatkin tykkäävät kun on koti mintissä.

Vierailija
20/56 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sehän sinkkuudessa on just parasta että saa laittaa tismalleen mieleisensä kodin ilman kompromisseja!

No nimenomaan! Ja mitä enemmän viettää aikaa siellä kotona, sitä tärkeämpää on että koti on viihtyisä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan