Viitsittekö yksinäiset sinkkuihmiset laittaa kotia nätiksi?
Kommentit (56)
Vierailija wrote:
On ainakin siedettävä ja siisti, ei täällä suku käy koska olen köyhä. Nuorempana tein aina joulukoristelut.
Miten köyhyys ja sukulaisten kylässä käyminen liittyy toisiinsa? Koko suku niin köyhää,ettei ole varaa käydä?
Rakastan kauneutta ympäristössä, ja sisustaminen on intohimoni, joten todellakin viitsin. Ja helpompaahan se yksin onkin, kun ei tarvi ottaa kenenkään toisen makua huomioon, eikä kukaan ole sotkemassa mun nurkkia.
Minulla oli kaikkein kaunein koti silloin, kun olin lapseton sinkku. Mies ja lapsi rumentavat kotia väkisinkin sotkuillaan. Siksi välillä haaveilen siitä, että muuttaisin asumaan ihan itsekseni sen jälkeen, kun lapsi muuttaa pois kotoa. Olen jo mielessäni sisustanut kotini valmiiksi.
N
Siis täh? Sinkkuna sisustustin iha itseäni varten, koska pidän siitä ja se kohottaa mielialaa. Miks se olisi turhaa?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi se olisi turhaa? Tottakai kotini on laitettu mieleiseksi. Mitään miestä en tänne ota sotkemaan.
N33
Miksi et ota miestä, jos koet itsesi yksinäiseksi? Vai etkö olekaan yksinäinen?
Miksi ajattelet, että ilman miestä olisi yksinäistä? Ei todellakaan ole.
Miehet ei tajua, että naisilla on useampiakin miehiä ja kaikki asuvat eri osoitteissa. =)
Todellakin, mikäänhän ei ole yhtä ihanaa kuin omassa kauniissa kodissa yksin pötköttely, ei ristin sielua häiritsemässä saatika sotkemassa. Ah!
Viitsittekö perheelliset tai muuten muiden kanssa asuvat laittaa kotia nätiksi, vai onko ihan turhaa?
Vierailija wrote:
Viihdyn kotona työpäivän jälkeen ja viikonloput. Minulle on erittäin tärkeää, että kotini on siisti. Sisustettu minun makuun. Liikaa tavaraa ei saa olla.
Olen asunut yksin jo pitkään.
N48
Milloin jäit leskeksi? Ajattelin kun sinulle on tuota ikääkin jo kertynyt.
Tietty pidän kodin siistinä ja kivana. Kunnossa pitoa ja remontointia. Enkä todellakaan päästä mitään gold diggeriä tänne sekoilemaan, pysyköön vuokra yksiössään 😂.
M44
Siivoan, mutta sotkua ja epäjärjestystä on, ei likaa. Ei jaksa sairaana paljoa. Sisustaminen ei ole kiinnostanut koskaan. Jos asuisin miehen kanssa, tämä saisi vapaasti sisustaa.
Pidän kodin siistinä, mutta sisustamisesta en ole kiinnostunut sinkkuna enkä suhteessa. Huonekalut on enimmäkseen siis vanhoja opiskeluajoilta asti olleita eikä mitään värejä tai kokonaisuuksia ole mietitty.
Joo,en todellakaan ottaisi yhtään ketään naista sotkemaan kotiani.
Pysyköön omissaan.
Riitti kun kerran yksi viritteli jotain tuoksukynttilöitä kylpyhuoneen poreammeen reunoille,koitti sisustella yläkerran vierashuoneita joillakin vallilan verhoilla ja tekstiileillä ym. En Ala mitään whitetrash juttuja ollenkaan katsomaan.
Enkä missään nimessä halua ainakaan mitään lapsilaumaa piirtelemään seiniin ja levittelemään lelujaan pitkin poikin asuntoa.
Vierailija wrote:
Viitsittekö perheelliset tai muuten muiden kanssa asuvat laittaa kotia nätiksi, vai onko ihan turhaa?
Itseasiassa se on meillä emännän tehtävä ja vastuualuetta. Siistiä pitää ja täytyy olla,siksihän se nainen siihen otetaankin.
Ei motivoi, koska kaikki Kelan tuet menee naisille.
Vierailija wrote:
Tottakai siivoan ja sisustan kodin mieleisekseni, minähän täällä aikaa vietän. Samasta syystä ostan vaatteita joista pidän, teen lempiruokiani, harrastan mitä haluan ja värjään hiuksiani tai meikkaan oman maun mukaan. En ole koskaan tajunnut ihmisiä jotka eivät voi ostaa tai tehdä mitään kivaa vain itseään varten, vaan kaikki tehdään miehen ja/tai lapsien takia tai imagon ylläpitämiseksi.
Tässäpä sinulle sivistystä: He yrittävät miellyttää sitä toista, jotta kelpaisivat tälle eivätkä hyökäisi tätä.
Paitsi yksinhuoltaja äidit.
Niiden asuntoihin mennessä ei ohjeiden mukaisesti oteta koskaan jalkineita pois jaloista. Työturvallisuus syistä.
T. Huoltomies.