Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko Karmaan? Minä en, maailmahan on täynnä pahointekijöitä joita kyseinen Karma ei nähtävästi tavoita milloinkaan

Vierailija
20.10.2023 |

Saiko esim H i t l e r ansaitsemansa? Mielestäni pääsi liian helpolla. Sitten on nämä kookkarit, jotka haluavat laillistaa luokkayhteiskunnan jossa sorretaan köyhiä. Puhumattakaan kaikista raískaajista, jotka eivät jää kiinni teoistaan. Ikävä totuus on, ettei maailma välitä. Karmaa ei ole eikä tule.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö suomalaisista uskoo mm. Disneyn vanhempien piirrettyjen juutalaiseen moraaliin. Tiivistettynä se on: oikea ja sopiva käytös, lainkuuliaisuus, yhteisön kunnioitus, hyvä luo hyvää ja paha pahaa.

Vierailija
22/25 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heidän matonsa eivät kuole".

Näin sanoo Herra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä näyttäisi helvetillisten aika olla maailmannäyttämöllä.

Toistaiseksi parannusta ei ole näköpiirissä.

Vierailija
24/25 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ymmärtäneet karman väärin. Karma ei siis ole kostoa, vaan oppimista. Jos ihminen käyttäytyy huonosti elämässään, karma lakien mukaan hän joutuu seuraavassa elämässään oppimaan. Eli joku mahtava kusipää joka kiusaa muita, on seuraavassa elämässään itse se uhri. Ja tässä tulee nyt se karman opetus: miten ihminen kehittyy, ymmärtääkö hän sen. Jos tämä kiusattu, joka edellisessä elämässään oli kiusaaja, tajuaa että kiusaaminen on väärin ja lähtee viemään omaa toimintaansa siihen suuntaan että hän toimii sitä vastaan, hänen karmansa paranee ja seuraavassa elämässä hän on jo seuraavalla portaalla. Mutta jos hän katkeroituu ja alkaa taas kiusaamaan muita, hänen karmansa pahenee ja seuraavassa elämässä hän voi olla vielä huonommassa asemassa. 

Minä olen kiusattu ja kärsinyt ihminen. Tiedän, että edellisessä elämässäni olen ollut paha. Olen saanut opetukseni, en vihaa enkä ole katkera, pyrin tietoisesti pois negaatiosta. Parannan karmaani, kehityn ihmisenä. En esitä, vaan uskon tähän itse.

Vierailija
25/25 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä että kun ihminen on mennyt tarpeeksi monta kierrosta ja kehittynyt tiettyyn pisteeseen, hän vapautuu kierrosta ja pääsee autuuteen.