Ullanlinnan surma-asunto myynnissä Etuovessa
Kommentit (205)
Vierailija wrote:
Todella kaunis asunto, mutta en varmaankaan itse voisi asua tuolla, kun tiedän että siellä on tehty henkirikos. Miettisin aina mitä tapahtui ja missä kohtaa asuntoa tapahtui. Mutta olenkin vähän herkkä. Luonnollinen kuolema olisi eri asia, mutta henkirikos tai itsemurha ovat niin raskaita asioita, että asunnon tunnelma voisi tuntua raskaalta.
Toivon kuitenkin sydämeni pohjasta, että asunto menee kaupaksi. Asunnossa asuneella naisella oli ilmeisesti lapsia, niin lasten takia toivoisi, että asunto menee kaupaksi ja lapset saavat aikanaan asunnon myynnistä saadut rahat. Raha ei tietenkään korvaa sitä, että heiltä vietiin äiti, mutta saa ainakin tarvittaessa ostettua yksityiseltä puolelta laadukasta terapiaa ja vaikka opiskeltua ilman jatkuvaa painetta rahasta.
Terapia on huuhaata, muotia ja rahan hukkaa puheripulista kärsiville naisille.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joku sijoittaja tai ulkomaalainen ostaa tuon edustuskäyttöön tai majoittaa siellä kalliilla jotain vieraita ja liikematkalaisia. Tuskin tuonne kukaan vakituisesti muuttaa asumaan.
Kyllähän Auerienkin talo ostettiin. Se tuntuu vielä kaameammalta.
Ai joku osti Anskun talon. Ei vissiin kukan jenssi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Todella kaunis asunto, mutta en varmaankaan itse voisi asua tuolla, kun tiedän että siellä on tehty henkirikos. Miettisin aina mitä tapahtui ja missä kohtaa asuntoa tapahtui. Mutta olenkin vähän herkkä. Luonnollinen kuolema olisi eri asia, mutta henkirikos tai itsemurha ovat niin raskaita asioita, että asunnon tunnelma voisi tuntua raskaalta.
Toivon kuitenkin sydämeni pohjasta, että asunto menee kaupaksi. Asunnossa asuneella naisella oli ilmeisesti lapsia, niin lasten takia toivoisi, että asunto menee kaupaksi ja lapset saavat aikanaan asunnon myynnistä saadut rahat. Raha ei tietenkään korvaa sitä, että heiltä vietiin äiti, mutta saa ainakin tarvittaessa ostettua yksityiseltä puolelta laadukasta terapiaa ja vaikka opiskeltua ilman jatkuvaa painetta rahasta.
Terapia on huuhaata, muotia ja rahan hukkaa puheripulista kärsiville naisille.
Tuskinpa tuollaisen terapeutin, mielisairaan murharoopen, kokemuksen jälkeen enää uskoo terapiaan..
Tuon tyyppisissä arvoasunnoissa on tapana pitää ikkunaverhot auki jatkuvasti. Ainakaan kaikkia ikkunoita ei suljeta jo senkään takia, että ikkunoita on niin paljon. Ovatko naapurit nähneet mitään epäilyttävää?
Sääli, miten kaunis asunto. Asukas on viihtynyt siellä varmasti ennen tutustumista murhaajaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Henkirikoksen tekijä ei voi periä. Ei käsittääkseni edes testamentilla.
Henkirikoksen tekijä voi periä uhrinsa siinä tapauksessa, että on ollut syyntakeeton ja sen vuoksi jätetty tuomitsematta rangaistukseen ja sen sijaan passitettu hoitoon.Tätähän tämä tappaja parhaillaan yrittää.
Hoito voi kestää loppuelämän, vankilasta vapautuu nopeasti jos menee tappona.
Ostaja voi myydä vierailu lippuja murha asuntoon, esim 50€/kpl saa takaisin ostohintaa.
Tämä oli heillä vuokralla. Omistaja on ihan eri.
Vierailija wrote:
Murhaaja ei voi periä puolisoaan, mutta käsittääkseni mitään oikeudenkäyntiä ei ole vielä käyty. Kenties ovat tehneet sopimuksen Pöpin kanssa, että voivat laittaa kämpän myyntiin. Pöpi saa tietyn osuuden myyntihinnasta? Ja mun muistaakseni se ruumis oli piilossa kakkossisäänkäynnin ovien välisessä tilassa tai partsilla eikä kodinhoitohuoneessa.
Ei omistanut asuntoa. Olivat vuokralaisia.
Vierailija wrote:
Hieno asunto. Näiden arvokerrostalojen kohdalla mietin aina, että onkohan niissä hyvä äänieristys? Kiva maksaa asunnosta 1,7 milliä ja sitten joutua kuuntelemaan naapurin kantakävelyä yläkerrasta... Meinaan kun tuolla summalla saisi Helsingistä jo omakotitalon varmaan meren rannalta, jossa naapuritkin loitommalla.
Kukaan täysjärkinen ei tule tuota hintapyyntöä tuosta maksamaan. Liikaa maksaa, vaikka ottaisi 1 edestä pois.
Kyllä tällä hetkellä omarantaiset omakotitalot ovat varmasti yli 2 milj Helsingissä, mutta läheltä rantaa, oikeudella rantaan, saattanee saada jo alle miljoonalla. Ja paljon parempi asumisviihtyvyys, ympäristö jne...
Vierailija wrote:
Tämä oli heillä vuokralla. Omistaja on ihan eri.
Ei pidä paikkaansa, nainen omisti asunnon.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joku sijoittaja tai ulkomaalainen ostaa tuon edustuskäyttöön tai majoittaa siellä kalliilla jotain vieraita ja liikematkalaisia. Tuskin tuonne kukaan vakituisesti muuttaa asumaan.
Kyllähän Auerienkin talo ostettiin. Se tuntuu vielä kaameammalta.
Shanann ja Christopher Watts -talokin ostettiin ja sinne muutti samanlaisella kokoonpanolla perhe.
Vierailija wrote:
Kaunis kämppä, naisella oli aika lailla unelmaelämä mutta sitten meni ottamaan hullu-bobin miehekseen. Surullista.
Mitenköhän pystyt pelkän kämpän perusteella päättelemään jonkun eläneen unelmaelämää? Minulla ainakin on vähän tärkeämpiä arvoja hyvälle elämälle kuin se missä asun. Vaikka nyt jo se että en seurustele ihmisten kanssa jotka haluavat minun kuolevan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hieno asunto. Näiden arvokerrostalojen kohdalla mietin aina, että onkohan niissä hyvä äänieristys? Kiva maksaa asunnosta 1,7 milliä ja sitten joutua kuuntelemaan naapurin kantakävelyä yläkerrasta... Meinaan kun tuolla summalla saisi Helsingistä jo omakotitalon varmaan meren rannalta, jossa naapuritkin loitommalla.
Kukaan täysjärkinen ei tule tuota hintapyyntöä tuosta maksamaan. Liikaa maksaa, vaikka ottaisi 1 edestä pois.
Kyllä tällä hetkellä omarantaiset omakotitalot ovat varmasti yli 2 milj Helsingissä, mutta läheltä rantaa, oikeudella rantaan, saattanee saada jo alle miljoonalla. Ja paljon parempi asumisviihtyvyys, ympäristö jne...
Ullanlinnassa ihan normaali hinta pyyntö
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ullanlinnassa ihan normaali hinta pyyntö
Kyllä, mutta pyyntö ei kerro, millä hinnalla kaupat on tehty, eikä sitä, ettei ostaja ole täysiärkinen.
Ihmiset haluavat niin eri asioita. Itse en muuttaisi tuohon asumaan, vaikka saisin sen ilmaiseksi.
Ensinnäkin se sijaitsee Helsingissä ja toiseksi siellä on murhattu ihminen.
T. Se jonka ikkunasta näkyy metsä
Vierailija wrote:
Ihmiset haluavat niin eri asioita. Itse en muuttaisi tuohon asumaan, vaikka saisin sen ilmaiseksi.
Ensinnäkin se sijaitsee Helsingissä ja toiseksi siellä on murhattu ihminen.
T. Se jonka ikkunasta näkyy metsä
Älä huoli, ei moni helsinkiläinenkään halua asua Ullanlinnassa tai siellä päin. Myös Helsingistä löytyy oikeasti viihtyisä paikkoja, joissa ikkunasta näkyy esimerkiksi metsää.
Ullanlinnassa 120 asuntoa myynnissä että ei sinne moni halua.
Mulle kelpaisi, en pelkää kummituksia. Olen 90-luvulla asunut viereisessä korttelissa ja viihdyin alueella. Paljon hyviä ravintoloita, merenranta, Kaivari ja Kom-teatteri lähellä mm. Eikä narkkareita tai muita hörhöjä juurikaan tuolla alueella. Olisipa vaan rutkasti enemmän rahaa niin voisin ostaa tuon.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kaunis kämppä, naisella oli aika lailla unelmaelämä mutta sitten meni ottamaan hullu-bobin miehekseen. Surullista.
Mitenköhän pystyt pelkän kämpän perusteella päättelemään jonkun eläneen unelmaelämää? Minulla ainakin on vähän tärkeämpiä arvoja hyvälle elämälle kuin se missä asun. Vaikka nyt jo se että en seurustele ihmisten kanssa jotka haluavat minun kuolevan.
Ihan niin kuin syyllistäisit uhria? Varmaan hänenkään suunnitelmissaan ei ollut tulla murhatuksi, ehkä ei edes tiennyt mitä ukko kulta suunnitteli. Hänestä tiedettiin että oli iloinen, nauravainen ihminen, äiti ja koiranomistaja.