Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaason hommat ei kiinnosta pätkän vertaa

Vierailija
20.10.2023 |

Koin että oli pakko suostua velvollisuudesta ja kun ollaan oltu pitkään ystäviä! No ei siinä mitään jos riittäisi se hääpäivänä/edeltävänä päivänä apuna olo. Sen sanoin heti että polttareita en osaa/pysty järjestää, en ole yhtään sen tyylinen ja luulen että ystäväni on tiedostanut tämän kyllä, silti jännitti sanoa se, oli vain pakko, jotta tietää esim kysyä kaasoksi muitakin. Lisäksi ystävä asuu monen sadan kilometrin päässä, minun arkeni on todella kiireistä opiskelujen ja töiden vuoksi, minusta on mahdotonta nähdä asian tiimoilta enempää kuin ne polttarit ja itse häät. Tuntuu kuitenkin että morsian olettaa että nyt kaasojen kanssa eletään kaikki vaiheet ja häihin liittyvä yhdessä, koen itseni hirveäksi ihmiseksi kun en vaan ehdi/jaksa käyttää aikaani yhtään sormuksien tai mekon analysointiin tai linkittää kaasojen mekkoja ja alkaa sopia tai etsiä sellaista mikä kävisi morsiamen sävytoiveisiin, kaasojen mieltymyksiin sekä hintaluokkaan (tuntuu mahdottomalta). Tekisi mieli vaan vetäytyä koko hommasta, pelkään vaan että se vaikuttaisi ystävyyteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhut monikossa kaadousta. Eihän kaadoja ole yleensä kuin yksi. Loput ovat morsiusneitoja. Mitä käki siellä on useampia kaadoja niin teet vaan sen minimin mitä ehdit.

Vierailija
2/2 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

puhut monikossa kaadousta. Eihän kaadoja ole yleensä kuin yksi. Loput ovat morsiusneitoja. Mitä käki siellä on useampia kaadoja niin teet vaan sen minimin mitä ehdit.

No en minä tiedä miten nuo nimikkeet menee (niin paljon kiinnostaa), morsian puhuu meistä kaasoina ja itsekin olen nähnyt netissä kuvia, joissa puhutaan kuvatekstissä kaasoista. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme