Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen naispuolinen ystävä

Vierailija
20.10.2023 |

Miehelläni on naispuolinen hyvä ystävä, ollut nuoruudesta lähtien. Minäkin tunnen naisen hyvin ja pidän hänestä. Joskus mieheni mainitsi, että hänellä oli käynyt jossain kohtaa elämäänsä mielessä, millaista olisi ollut seurustella tuon ystävänsä kanssa ja ajattelin että mitä ihmettä! Itsellänikin on pari miespuolista ystävää, enkä voisi kuuna päivänä kuvitellakaan mitään tuollaista heidän kanssaan. Kysyin silloin, onko heidän välillään ollut joskus jotain? Mies vakuutti että ei todellakaan, eijei! Olen vuosien varrella kysynyt pariin otteeseen samaa asiaa ja aina vastaus on ollut sama, ei mitään, ikinä. 

Sainkin nyt sattumalta kuulla, että heillä onkin ollut jossain kohtaa elämää jotain peliä keskenään, seksiä ja epäilen että on ollut enemmän kuin kerran. Tämä nainen ei kuulemma muista tällaisesta ja mieheni myönsi sitten sen tapahtuneen kerran. 

Olen aika loukkaantunut asiasta, en siksi että heillä on ollut seksiä, vaan siksi että mieheni on valehdellut minulle asiasta. Useasti. Tuo on tapahtunut ennen meidän yhdessäoloa, joten miksi valehdella? On minullakin ollut vaikka mitä seikkailuja, en minä niistä valehtele miehelleni. Mieheni on valehdellut minulle muistakin naisjutuistaan jotka ovat tapahtuneet ennen meidän yhdessäoloa, enkä voi ymmärtää miksi. En ole näistä asioista hermostuva, vaan pikemminkin minusta on ollut hauska kuulla hänen seikkailuistaan. 

Näitä erilaisia valheita on tapahtunut yli kymmenen vuoden ajan ja vaikuttaa siltä että tuo mies ei rehellisyyteen taivu. Hirvittävän sääli, sillä minä en nää pysty luottamaan häneen oikein missään. Muuten kun meillä menee valtavan hyvin, mutta nyt tämä seksistä valehtelu ystävänsä kanssa oli minulle jossain määrin viimeinen niitti. En pääse tästä yli ja olen vain todennut, etten voi uskoa enää mihinkään hänen sanoihinsa. Miten rakentaa luottamusta takaisin, rakkautta riittää mutta ei sillä yksin pärjää. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/10 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, se olis perjantai sit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei voi luottaa,niin jätä.Mies valehtelee tärkeistä asioista niin ei tuollaiseen voi luottaa ikinä.Sinuna lähtisin etsimään uutta suhdetta.

Vierailija
4/10 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jaha, se olis perjantai sit

Ainako pitää trolleja nähdä jokapuolella? Paranoidi. Ihan uskottava tarina.

Vierailija
5/10 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kun ei voi luottaa,niin jätä.Mies valehtelee tärkeistä asioista niin ei tuollaiseen voi luottaa ikinä.Sinuna lähtisin etsimään uutta suhdetta.

Eikö valehtelun ja muun epärehellisyyden käsittelyyn kertakaikkiaan ole muita välineitä kuin tuo iankaikkinen eroaminen? Miettikää, mitkä kustannukset yhteiskunnalle, huoltajuuskiistat, lasten pallottelu, etävanhemman tukitoimet jne näistä aiheutuu?

Vierailija
6/10 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne on pannut ja vaikka kuinka monta kertaa, mutta naista ei kiinnosta seurustella hänen kanssa. Miehet ei roiku naisen elämässä jos seksiä ei tule jossain vaiheessa, koska ei me naiset olla miesten mielestä niin mielenkiintoista seuraa, että pelkkää puhetta jaksaisi kuunnella. Nainen on miehen elämässä joko syöttinä toisille naisille joita mies haluaa houkutella lähelleen tai sitten mies saa naiselta seksiä jossain välissä. 

Vierailija
7/10 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eikö valehtelun ja muun epärehellisyyden käsittelyyn kertakaikkiaan ole muita välineitä kuin tuo iankaikkinen eroaminen? Miettikää, mitkä kustannukset yhteiskunnalle, huoltajuuskiistat, lasten pallottelu, etävanhemman tukitoimet jne näistä aiheutuu?

Ei. Miehille on annettu tarpeeksi pitkään sitä siimaa ja epäkunnoittava käytös vain lisääntyy sitä myöten mitä enemmän psykologisoidaan ja ymmärretään. Kaikki vaan poikki heti ja elämään omaa elämää kumpikin. Mikään ei ole elämässä niin turhaa kuin jossain vaikeassa ihmissuhteessa oleminen ja asioiden vänkääminen.

Vierailija
8/10 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tottakai ne on pannut ja vaikka kuinka monta kertaa, mutta naista ei kiinnosta seurustella hänen kanssa. Miehet ei roiku naisen elämässä jos seksiä ei tule jossain vaiheessa, koska ei me naiset olla miesten mielestä niin mielenkiintoista seuraa, että pelkkää puhetta jaksaisi kuunnella. Nainen on miehen elämässä joko syöttinä toisille naisille joita mies haluaa houkutella lähelleen tai sitten mies saa naiselta seksiä jossain välissä. 

Tai molempia. Nainen taas roikkuu miehessä, koska kuvittelee olevansa jossain maailman vaiheessa se ainoa, kunhan mies on saanut tarpeeksi vertailukohtia.

Vierailija
9/10 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
10/10 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep.