Onko tälläinen ok, kun tekee töitä tarvittaessa töihin kutsuttavana
Niin. Työsopimukseni on sellainen, että olen tarvittaessa töihin kutsuttava. Nyt esimies laittanut vain vuoroja listaan ja mainitsin, että en ole suostunut tuohon. Mainitsin, että siellä on vuoroja jotka ei sovi minulle mm. Pääsykokeet. Hän vain sanoi, että no hän laittaa vapaa toiveen minulle siihen kohtaan. Eihän mun listassa kuuluisi olla edes suunniteltuja vuoroja valmiina? Vai??
Kommentit (28)
Ei käy , että vuorot vahvistetaan ennen kun kysytään
Onko ihan ok työpaikka sit kuitenkaan?
Millaista palkkaa tällaisista hommista maksetaan? Jos tulee paikalle tarvittaessa palkka lienee ainakin puolet suurempi kuin vakiväellä?
Meillä on pomolla tiedossa, koska on tarvetta lisäkäsille ja sitten on tietty sairastumiset jne. Pomo ei kerro etukäteen, kunhan laittaa verkkoon tiedot vapaista vuoroista pari tuntia ennen ja sitten nollasopimuslaiset kisaa niistä. Sellaistako ap toivoo?
Toivon, että yhtäkään vuoroa ei laiteta vahvistuksi, jos en ole vahvistanut. Hän ei ota vuoroja pois vaikka sanon, että en ole vahvistanut tuota.
Lisäksi huomasin yhden mädän jutun. Mulle maksetaan rahana lomakorvaus. Töitä on niin paljon kuussa laitettu, että niistä pitäisi saada lomapäiviä
Kirjallisena vielä, että et ole vahvistanut listassa olevia vuoroja