Muita, jotka rakastaa peseytyä pihasaunassa?
Minulla on ihania lapsuusmuistoja pihasaunasta jossa oli vesipata ja siitä sitten napolla kaadettiin vettä päälle ja pestiin. Ja pakkasella käveltiin lumista polkua takaisin sisälle. Voi kun vielä saisin oman pihasaunan.
Kommentit (23)
Ihan tunnelmallista joo, mutta kylmä tulee
Osta oma pihasauna. Minä jo ostin.Ongelma ratkaistu.
Ei ole pihasaunaa mutta mökillä puilla lämmitettävä rantasauna, kantovesi. Aika sama asia siis. On ihanaa kyllä.
Se on tunnelmallista ja kivaa silloin kun ei ole pakko. Näin aikuisena ja 2 lapsen äitinä, myös 2 koiran taloudessa, se ei talvella liiemmin ihastuta.
Joo, jos joku muu lämmittäisi sen ja laittaisi vedet ja kaiken valmiiksi :D olen laiska.
Meillä oli lapsuuskodissa rantasauna jossa käytiin pitkälle syksyyn. Hienoa oli saunoa kynttilän valossa tuulen tuivertaessa ulkona. Kantovesi järvestä ja padassa lämpeni. Oli hienoa kunnes sitten piti hilpasta tuulessa kotitaloon.
Vierailija wrote:
Ei ole pihasaunaa mutta mökillä puilla lämmitettävä rantasauna, kantovesi. Aika sama asia siis. On ihanaa kyllä.
Tuleeko kannoita vettä? Miten?
Vierailija wrote:
Joo, jos joku muu lämmittäisi sen ja laittaisi vedet ja kaiken valmiiksi :D olen laiska.
Lämmitän ja kannan vedet, jos saan pestä selkäsi ;)
Vierailija wrote:
Rantasauna on ihan paras! Uimista/pulahtamista (ympäri vuoden) ja lämmintä saunaa ei voita mikään.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jotain mahlaa
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Huono.
Mä meen mökille viikonloppuna ja peseydyn juuri noin. Ihanaa, kyllä onnellisuus loppujen lopuksi on juuri tuollaisissa asioissa.
Vierailija wrote:
Se on tunnelmallista ja kivaa silloin kun ei ole pakko. Näin aikuisena ja 2 lapsen äitinä, myös 2 koiran taloudessa, se ei talvella liiemmin ihastuta.
Sama tilanne mutta just parasta, meillä ei oo edes sisäsuihkuakaan, lapset rakastaa pihasaunan löylyjä ja kylpyjä ❤️
Vierailija wrote:
Napo? Mikäs tuo on, ikinä kuullutkaan :D
Nappo, kuuppa, kauha
En tykkää saunomisesta missään muodossa. Liian hankalaa.
Istuin aina ylälauteella polvet pystyssä.
Niin että persekarvat tuulettu ja kulli oli silleen vaakatasossa.
T. Mies
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joo, se on näitä maalaiselämän ihmeitä. Terveisiä sinne stadiin.
Mulla ei muuta olekaan kuin pihasauna. Lämmitän lähes joka päivä. Jos ei aina huvita lotrata vadilla ja kauhalla, niin mulla on sellainen ladattava matkasuihku, jolla voi suihkutella. Mutta pitää siinäkin ensin saaviin sekoittaa sopivan lämpöinen pesuvesi.
Mökillä se on ihanaa, mutta arkena arvostan suihkun helppoutta.
Napo? Mikäs tuo on, ikinä kuullutkaan :D