Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hallitus aikoo reagoida lääkäreiden vähäiseen työntekoon?

Vierailija
18.10.2023 |

Veikkaan, että ei mitenkään, koska he ovat omaa äänestäjäkuntaa. Yksityisellä puolella ja vuokralääkäreistä suurin osa tekee vain 1-2 päivää töitä viikossa. Siitä se lääkäripula johtuu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu. Et ole päivääkään lääkärin hommia siis seurannut. Joka ikinen päivä menee ylityöksi, ja potilaita on 15-20 päivässä. Jos joku on niin onnekas että pärjää 2 päivän työllä viikossa, niin hyvä niin . Kyllä lääkärit on siellä TÖISSÄ eikä mitään robotteja. Valitsevat itse työmääränsä jos eivät ole erikoistumassa tai opiskelevia vielä.

Vierailija
2/7 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voitaisiin puuttua siihen, että sadat tuhannet jäävät aamuisin kotiin pötköttelemään sen sijaan, että menisivät yhdeksikään päiväksi viikossa töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Juu juu. Et ole päivääkään lääkärin hommia siis seurannut. Joka ikinen päivä menee ylityöksi, ja potilaita on 15-20 päivässä. Jos joku on niin onnekas että pärjää 2 päivän työllä viikossa, niin hyvä niin . Kyllä lääkärit on siellä TÖISSÄ eikä mitään robotteja. Valitsevat itse työmääränsä jos eivät ole erikoistumassa tai opiskelevia vielä.

Suurin osa vuokralääkäreistä tekee töitä 1-2 päivää viikossa.

https://yle.fi/a/74-20054509

Vierailija
4/7 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus nostaa niiden liksoja.

Vierailija
5/7 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ja mä sanoin että hyvä jos sillä oikeasti pärjäävät. Kunnallisella puolella ei onnistu, eikä jos olet erikoistumassa. Missä suurin osa meistä on töissä. Toisaalta osa meistä on kummassakin paikassa. Esim 3 päivää viikosta illalla yksityisellä ja muu aika kunnallisella.

Vierailija
6/7 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tossa jutussakin mainitaan että noi vuokralääkärit on samaan aikaan kunnallisella töissä eli ei vastaa siis todellista työn määrää. Tosta ton ylilääkärin höpötyksestä on ennenkin noussut kohu lääkärien keskuudessa, kun se ei osaa pyörittää edes omaa asemaansa. Valittaa vaan kun kaikki ei mene kuten hän haluaa.

Vierailija
7/7 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ylilääkärin mielestä lääkärin opiskelujen pitäisi loppua siis yleislääketieteen tutkintoon ja erikoistuminen pitäisi kieltää, jotta varmasti löytyisi vielä enemmän ylitöitä. Sitten seuraavaksi se huutaa että lääkäri ei erikoistu tarpeeksi ja on laiskoja kun ei jatka opiskelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi