Kohta lennän facebookista pellolle
Kun tässä on tullut - vahingossa - laitettua pari julkisyhteisön mainosta ilmiantoon... Ensimmäisestä Facebook jo ilmoitti, että he eivät kyllä löydä siitä mainoksesta mitään laitonta tai heidän yhteisösääntöjensä vastaista.
haha!
Muuten hei, olen omalla sivullani joskus kertonut erinäisistä tapahtumista näihin julkisyhteisöihin liittyen, niin joku - mulla ei muuten ole ketään itsensä ilmoittanutta seuraajaa sillä sivulla - oli ilmoittanut ne laittomiksi... Ja sain määräajaksi bännit...
On se muuten kumma, hei, että Facebookin miljoonista profiileista joku on ruvennut seuraamaan mun tekemisiä... ja mun kirjoituksia ... Ja sitten on tietty jakanut niitä ystävilleen ja tietty se myös vääristelee niitä mun kirjoituksia omissa puheissaan. Mut siis tää seuraajahan on tietty niitä jotka on reaalissa mua vainonneet tässä jo vuosikausia. Niitä joitten huumori on prseestä ja jotka kuvittelevat voivansa tehdä noin niin kuin mitä tahansa toisten kiusaksi. Niin , että aatelkaa, miljoonista profiileista mun oma oli tarttunut jonkun kusipään seurantaan!
Ja ne mitä mä olin kirjoittanut ovat olleet siis todellisia tapahtumia, mitä nää julkisyhteisöjen edustajat ovat tehneet! Asiattomia ja kaiken sen vastaisia mitä kansalle noiden yhteisöjen edustajista tuputetaan.
Mut odotetaas nyt sitä toista mun tekemää ilmiantoa ja sen selvitystä Facebookin taholta.
Mutta ainakin nämä ilmiannot tekivät sen hyvän jutun, että niitten tahojen mainoksia ei ole mulle Facebook tänä selvitysaikana tuputtanut. Ei ole tarvinnut klikkailla niitä - en halua nähdä tätä mainosta - kun ei se klikkaus kuitenkaan sitä mainosta poista... Se ilmestyy aina vaan uudelleen ja uudelleen silmien eteen..
Niin, että mitäs kiusantekijä nyt tekis... Niin juu, sillä on verkostoja ympäri maata, poikkesin tässä syksyn alussa tuolla Keski-Suomessa, eiköhän se kusipää ole jo sinnekin levittänyt verkostoonsa tietoa, että jos tämmöinen tulee (juu ja sillä on levityksessä myös mun naamakuva, ja itte en ole naamakuvia tai isompiakaan kuvia ittestäni minnekään someen ladannut koskaan, en facebookiin enkä muuallekaan, joten se vainoja on salaa jossakin yhteydessä ottanut sen kuvan, vaikkapa jossain junan matkustamossa jos on sattunut samaan junaan!) paikkakunnalle niin meepä ja huutele sen selälle kaikki tökeryydet ja levitä ympäristöös näitä puheita joita sulle tässä tuputan... siis se kiusaaja tuputtaa.
Semmonen kiusaaja!
MIELENVIKANEN SOSIAALITOIMISTON SUOJATTI! KRIMINAALI, JOKA OLISI SAANUT PYSYÄ SIELLÄ LAITOKSESSAAN VÄHÄN KAUEMMIN KUIN VAIN PUOLISEN VUOTTA! KUN SE PALASI MAISEMIIIN KAKARANSA KANSSA, NIIN SIITÄ SE SITTEN LÄHTI SE JUTTU PAHENEMAAN! POLIISIN JA SOSIAALITOIMEN SUOJATTI, MIELENVIKANEN HULLU!