Kuukausien ajan "möykky" vatsalla, tulehduksia. Paransin itse...
Ratkaise mysteeri. On nuori hoikka ihminen joka urheilee paljon. Viime jouluna jo ilmeni "möykky' oikealla vatsalla. Kävin lääkärissä koska tunne oli niin outo. Lääkäri otti maksa ja perna kokeita. Kaikki erinomaiset. Sain närästyslääkkeet. Vaikka minua ei koskaan närästä.
Kesällä huomattiin että Krea arvo oli koholla, mutta muut paremmat munuaisia mittaavat arvot erinomaisia.
Sitten minulla oli jatkuvasti virtsatietulehduksia ja "möykky" tuntui vasemmalla puolella. Antibiootti vei aina oireet pois mutta ne palasivat. Kuumeen tunnettakin oli ja alaselkään sattui, janotti. Kaikki labrat ok.
Kyllästyin ravaamaan lääkärissä ja otin itse kaappiin jääneitä kortikostereoideja 2 tablettia. Inhottava tunne ja oireet meni pois eikä koskaan palanneet.
Mikä minulla oli?
Kommentit (8)
Katso vaikka tuolta jos löytyy syy, kun ei nyt tiedä yksityiskohtia vaivan luonteesta.
Vierailija wrote:
Katso vaikka tuolta jos löytyy syy, kun ei nyt tiedä yksityiskohtia vaivan luonteesta.
Olen googlannut aiheesta paljon. Mikään ei oikein täsmännyt.
Tabut antoi kropalle boostin potkia pövön pihalle? Mikälie nyt ollutkaan. Ei näistä aina voi tietää, kun ei lääkäritkään aina tiedä. Pääasia, että olet kunnossa.
Tai ehkä munuaisallastulehdus? Munuaiskiviä? Olen nyt ehdottanut tuota unmetusta, kohtutulehdusta ja näitä ja muuta en kyllä keksi. Luulotautikin tuli mieleen. Kortikosteroidit lievittää tulehdusreaktiota eli, jos ei luulotautia, niin joku tulehdus sitten. Itsellä on taipumusta luulotautisuuteen, ja tarinastasi tuli minä mieleen, niin siksi ehdotin sitäkin, älä ota pahalla.