Oletko koskaan soittanut nelosen Onnenarpaan?
Voititko mitään? Pääsitkö lähetykseen? Kuinka kauan kesti saada voitto?
Kommentit (724)
Ja taas janne jankkaa kaalikeitosta ja hernekeitosta. Ei vois v... vähempää kiinnostaa. Multa loppui nyt onnenarvan katsomiset, sen verran pöljiä juttuja janne suoltaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas janne jankkaa kaalikeitosta ja hernekeitosta. Ei vois v... vähempää kiinnostaa. Multa loppui nyt onnenarvan katsomiset, sen verran pöljiä juttuja janne suoltaa.
Jannelle nelonen vois aloittaa ihan oman ohjelman keskelläyötä kun moni nukkuu eikä kukaan katso telkkaria tai aamulla kun mummot herää niin sais höpöttää omia juttujaan
Orivettä on jankattu jo puoli tuntia, ja jankataan vielä seuraavat puoli tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannelle nelonen vois aloittaa ihan oman ohjelman keskelläyötä kun moni nukkuu eikä kukaan katso telkkaria tai aamulla kun mummot herää niin sais höpöttää omia juttujaan
Olisi kuin astraltv aikoinaan 😄
Joo kukaan ei tiedä mikä suomalainen kaupunki on OR_V_SI 🤦. Miten janne jaksaa vedättää katsojia joka arkipäivä...
Joku taas muka löi luuri korvaan... Hopi hopi! Ja sitten taas huomenna jatketaan samaa tehtävää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kuin astraltv aikoinaan 😄
Astraltv vissiin lopetettiin lukuisten valitusten johdosta, joten miksei onnenarpakin. Samanlainen rahankeruuohjelma kun on.
Iltasanomat 2016
"
Onnenarpa-ohjelman juontaja Janne Antin lopettaa ruudussa ja palaa pysyvästi Suomeen.
"Haluan olla enemmän sukulaisten ja läheisten kanssa. Varsinkin kun mun äiti on jo iäkäs."
- Jaahas! Jos on kerran jo lopettanut ruudussa ja kyseisessä huijariohjelmassa niin mitä ihmettä tekee telkkarissa uudestaan , voi miksi, voi miksi ei voinut pysyä kokonaa. poissa miksi piti palata ?? Ja tahtoo olla sukulaisten kanssa joidenka kanssa nykyisin on pistänyt välit poikki
🤦
Selvä!!
Vierailija kirjoitti:
Joku taas muka löi luuri korvaan... Hopi hopi! Ja sitten taas huomenna jatketaan samaa tehtävää...
Parempi olis, että tänään pelataan eilen kesken jäänyt peli loppuun. Vai lyökö joku taas luurin korvaan?
Taas janne puhuu eri Vitamiiniipillereiden sekakäytöstä ja hernekeitosta
Eikö Janne tiedä että ei niitä pillereitä tarvii popsia jokapurkista
Riittää että yhdestä purkista jos purkista pakko niin monivitamiini tai terveellinen elämä ja ruokavalio( tuoreitavihanneksia sekä hedelmiä) ja liikunta riittää ettei sairastele.
Voihan flunssa tai korona virus tulla vaikka söisi vitamiineja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi olis, että tänään pelataan eilen kesken jäänyt peli loppuun. Vai lyökö joku taas luurin korvaan?
Niin jotta eilinen potti ei menny kenellekään? Olin kokouksessa enkä katsonut, enkä tänäänkään nähny alkua kun olin muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jotta eilinen potti ei menny kenellekään? Olin kokouksessa enkä katsonut, enkä tänäänkään nähny alkua kun olin muualla.
Kyllä sen joku voitti.
Huvittaa Jannen kalenteri myynti mainostus, voi itse tehdä tämmöisen. Haluaa mainostaa että myynnissä on hänellä. Onkohan teettänyt reilusti eikä saa kaupatuksi?
Nyt ois tarjolla puutiaisesta 1000 e ja varmaa taas käy niin ettei kukaan arvaa oikein ja lähetys keskeytetään etuajassa.
Janne vois jokaiselle voittajalle lahjoittaa kalenterinsa niin pääsee niistä eroon
Ja antaa joululahjaksi 😄
Lyhyt oli mökki innostus, hyvä että sai myytyä. Mitenhän Orimattilan talo, ei kai mennyt kaupaksi? Kivan näköinen talo.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt oli mökki innostus, hyvä että sai myytyä. Mitenhän Orimattilan talo, ei kai mennyt kaupaksi? Kivan näköinen talo.
Orimattilan talon on aikojasitten saanut myytyä. Mökki oli siinä kunnossa ettei itse osannut kunnostaa eikä tainnut edes löytyä aikaa siihen niin pisti myyntiin
Tänään on sitten pitsaperjantai. Ettäs tiedätte.
En yleensä katso Onnenarpaa, mutta aina kun vilkaisen, janne joko hölöttää omista asioistaan tai sanoo jotain muuten tyhmää. Kuten mitä ruokaa on laittanut. Ketä kiinnostaa?