Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoitko eilen A-Studion erikoislähetystä, jossa Tarja Halonen muisteli uraansa ja saavutuksiaan.

Vierailija
17.10.2023 |

Muisteluohjelma oli hyvin mielenkiintoinen. Ihmisten todellinen luonne tulee esiin.

Jos et katsonut, niin katsopa Yle areenasta.

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Halonen oli kyllä yksi Suomen surkeimpia presidenttejä. 

Surkein.

Vierailija
42/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä myös toimittaja Annika Damström. Miten meni "Maran" muistelu niinku omasta mielestä? Toimittaja R. Virtanen

oli tosi "jees"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suuri suomalainen on kuollut, mutta persut käyttävät tämänkin tilanteen ilkeilyyn ja hajottamiseen.

Persu on housuissasi.

44/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Järkyttävää että nuorena idealistina äänestin tuota ihmistä presidentiksi. Nyt kaduttaa. 

Sama. Siis todella sylettää nyt. Ja ne maamiinat…. Voi prkl 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
45/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toimittajalla ollut kanttia ohjata Tarja Halosta oikealle raiteelle ja kertoa, että nyt muistellaan presidentti Martti Ahtisaarta?

Vierailija
46/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suuri suomalainen on kuollut, mutta persut käyttävät tämänkin tilanteen ilkeilyyn ja hajottamiseen.

Onko Halonen nykyään persu??

Vierailija
47/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tarja Halonen laittanut roskiin Venäjältä saadut kunniamerkit?

Vierailija
48/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä hävettää kun äänestin Tarja Halosta. Molemmilla kierroksilla. 

Mutta mistään tiennyt silloin että on noin lapsellisen itserakas. Olen varma, että samaa sanoo suuri osa hänen äänestäjistä. Ja olen äänestänyt demareita miltei aina.

Vierailija
49/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi oli juuri Tarja, joka äityi muistelemaan saavutuksiaan. Ei ollut niin montaa, ettei ehtinyt täyttää koko ohjelmaa niillä

Vierailija
50/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartsani hännysteli itänaapurin kanssa ja teki sille palveluksia nuoruudestaan lähtien ja sitten sitä vihaa Baltian maita kohtaan. Baltian maissa Tartsania olisi pidetty maanpetturina.

Vierailija
51/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nyt kyllä hävettää kun äänestin Tarja Halosta. Molemmilla kierroksilla. 

Mutta mistään tiennyt silloin että on noin lapsellisen itserakas. Olen varma, että samaa sanoo suuri osa hänen äänestäjistä. Ja olen äänestänyt demareita miltei aina.

Kannattaa lukea Halosen menneisyydestä, KGB:n ja Venäjän otteissa oli.

Vierailija
52/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halosen loukkaavia möläytyksiä 

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008720068.html

Vierailija
53/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä itsensä ympärillä pyöriminen, omien saavutusten luetteleminen - jopa silloin kun on tarkoitus olla muistelemassa edesmennyttä valtiomiestä - on tyypillistä sosialistiselle ajattelulle, mitä kovasti ihmettelen. Sillä, sosiaalidemokraattinen ajatteluhan pitäisi olla juuri sitä, että annetaan toiselle tilaa, ajatellaan toisia. Ei. Suomessa sosiaalidemokratia on sitä, että pidetään sitä altruistista maskia päällä, mutta ollaan henkisesti egosentrisiä, ahneita, pikkumaisia tyhjänpäiväisiä itsekkäitä porvareita. Sama pätee muuten eurooppalaiseenkin sosiaalidemokraattiseen ajatteluun. Sillä falskilla sos.dem. maskilla on pitkät perinteet. Se on vain pintaa.

Vierailija
54/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toimittajat tienneet, ettei Tarja ja Martti olleet hyvissä väleissä? Miksi halonen oli tuolla muistelemassa, kun itse kieroili Ahtisaaren pressan pallilta pois, mutta samalla teki Ahtisaaresta suurmiehen maailmalla, tajuamatta sitä kuitenkaan itse!

Vierailija
55/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy myöntää. En pysty katsomaan. Halosessa konsentroituu marxilaisen ideologian valheisiin uskominen ja tämän itsepetoksen peittäminen narsistisella arrogantiudella ja tekopyhyydellä.

Vierailija
56/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tämä on kyllä järkyttävää, mutta vielä jäävuoren huippu Halosen pimeässä menneisyydessä. Baltian maiden asukkaita ei olisi voinut pahemmin loukata, mutta vieläkin pahempaa löytyy "Muumimamman" menneisyystä ja sitä sontaa löytyy paljon!

Vierailija
57/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

neuvostoliiton aikainen turvajärjestelmä... miten sekaisin voi olla

Vierailija
58/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tasoinen poliitikon omahyväisyys näin sopimattomassa paikassa syntynee kai syvästä alemmuuskompleksista ja isosta egosta. Ei sille mitään ole tehtävissä. 

Vierailija
59/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävettää. Tarja Halosta ei voi muut nolata, kun tekee se aivan itse. Miten ilkeää olla noin itsekeskeinen? Tais olla samaa Marinissakin ja se vahvistui viime aikoina. Siinäkin että Marin aneli kesällä että jättäkää hänet rauhaa, ei pidä seurata hänen tekemisiään mutta mitä tekikään sitten? Alkoi suuri julkisuudessa paistattelu!!! Kaikin tavoin.

t entinen demari

Vierailija
60/142 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nainen...!

Tuollainenhan Marinkin on. Minä minä

Tarkoitatko että Sanna Marinin olisikin pitänyt nostaa Tarja Halosta, ja Tarjan puolestaan työntää Sannaa persiistä ylöspäin vallan tikkaita? Vai mitä?