Katsoitko eilen A-Studion erikoislähetystä, jossa Tarja Halonen muisteli uraansa ja saavutuksiaan.
Muisteluohjelma oli hyvin mielenkiintoinen. Ihmisten todellinen luonne tulee esiin.
Jos et katsonut, niin katsopa Yle areenasta.
Kommentit (142)
Häpeä myös toimittaja Annika Damström. Miten meni "Maran" muistelu niinku omasta mielestä? Toimittaja R. Virtanen
oli tosi "jees"!
Vierailija wrote:
Suuri suomalainen on kuollut, mutta persut käyttävät tämänkin tilanteen ilkeilyyn ja hajottamiseen.
Persu on housuissasi.
Vierailija wrote:
Järkyttävää että nuorena idealistina äänestin tuota ihmistä presidentiksi. Nyt kaduttaa.
Sama. Siis todella sylettää nyt. Ja ne maamiinat…. Voi prkl
🇺🇦🇮🇱
Eikö toimittajalla ollut kanttia ohjata Tarja Halosta oikealle raiteelle ja kertoa, että nyt muistellaan presidentti Martti Ahtisaarta?
Vierailija wrote:
Suuri suomalainen on kuollut, mutta persut käyttävät tämänkin tilanteen ilkeilyyn ja hajottamiseen.
Onko Halonen nykyään persu??
Onko Tarja Halonen laittanut roskiin Venäjältä saadut kunniamerkit?
Nyt kyllä hävettää kun äänestin Tarja Halosta. Molemmilla kierroksilla.
Mutta mistään tiennyt silloin että on noin lapsellisen itserakas. Olen varma, että samaa sanoo suuri osa hänen äänestäjistä. Ja olen äänestänyt demareita miltei aina.
onneksi oli juuri Tarja, joka äityi muistelemaan saavutuksiaan. Ei ollut niin montaa, ettei ehtinyt täyttää koko ohjelmaa niillä
Tartsani hännysteli itänaapurin kanssa ja teki sille palveluksia nuoruudestaan lähtien ja sitten sitä vihaa Baltian maita kohtaan. Baltian maissa Tartsania olisi pidetty maanpetturina.
Vierailija wrote:
Nyt kyllä hävettää kun äänestin Tarja Halosta. Molemmilla kierroksilla.
Mutta mistään tiennyt silloin että on noin lapsellisen itserakas. Olen varma, että samaa sanoo suuri osa hänen äänestäjistä. Ja olen äänestänyt demareita miltei aina.
Kannattaa lukea Halosen menneisyydestä, KGB:n ja Venäjän otteissa oli.
Valitettavasti tämä itsensä ympärillä pyöriminen, omien saavutusten luetteleminen - jopa silloin kun on tarkoitus olla muistelemassa edesmennyttä valtiomiestä - on tyypillistä sosialistiselle ajattelulle, mitä kovasti ihmettelen. Sillä, sosiaalidemokraattinen ajatteluhan pitäisi olla juuri sitä, että annetaan toiselle tilaa, ajatellaan toisia. Ei. Suomessa sosiaalidemokratia on sitä, että pidetään sitä altruistista maskia päällä, mutta ollaan henkisesti egosentrisiä, ahneita, pikkumaisia tyhjänpäiväisiä itsekkäitä porvareita. Sama pätee muuten eurooppalaiseenkin sosiaalidemokraattiseen ajatteluun. Sillä falskilla sos.dem. maskilla on pitkät perinteet. Se on vain pintaa.
Eikö toimittajat tienneet, ettei Tarja ja Martti olleet hyvissä väleissä? Miksi halonen oli tuolla muistelemassa, kun itse kieroili Ahtisaaren pressan pallilta pois, mutta samalla teki Ahtisaaresta suurmiehen maailmalla, tajuamatta sitä kuitenkaan itse!
Nyt täytyy myöntää. En pysty katsomaan. Halosessa konsentroituu marxilaisen ideologian valheisiin uskominen ja tämän itsepetoksen peittäminen narsistisella arrogantiudella ja tekopyhyydellä.
Vierailija wrote:
Halosen loukkaavia möläytyksiä
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008720068.html
Tämä on kyllä järkyttävää, mutta vielä jäävuoren huippu Halosen pimeässä menneisyydessä. Baltian maiden asukkaita ei olisi voinut pahemmin loukata, mutta vieläkin pahempaa löytyy "Muumimamman" menneisyystä ja sitä sontaa löytyy paljon!
Vierailija wrote:
Halosen loukkaavia möläytyksiä
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008720068.html
neuvostoliiton aikainen turvajärjestelmä... miten sekaisin voi olla
Tuon tasoinen poliitikon omahyväisyys näin sopimattomassa paikassa syntynee kai syvästä alemmuuskompleksista ja isosta egosta. Ei sille mitään ole tehtävissä.
Kyllä hävettää. Tarja Halosta ei voi muut nolata, kun tekee se aivan itse. Miten ilkeää olla noin itsekeskeinen? Tais olla samaa Marinissakin ja se vahvistui viime aikoina. Siinäkin että Marin aneli kesällä että jättäkää hänet rauhaa, ei pidä seurata hänen tekemisiään mutta mitä tekikään sitten? Alkoi suuri julkisuudessa paistattelu!!! Kaikin tavoin.
t entinen demari
Vierailija wrote:
Nainen...!
Tuollainenhan Marinkin on. Minä minä
Tarkoitatko että Sanna Marinin olisikin pitänyt nostaa Tarja Halosta, ja Tarjan puolestaan työntää Sannaa persiistä ylöspäin vallan tikkaita? Vai mitä?
Surkein.