Missä ammatissa olet sekstaillut työkaverin kanssa?
Kommentit (138)
Sairaanhoitaja Hämeenlinnassa. Varattua mieskollegaa jolla vaimo ja lapsia.
Myynti-Inssinä firman sihteeriä.
Tutkijana konferenssimatkalla. Ja hevostalleilla kun jälkikasvu oli ratsastustunnilla.
Siivoojana useammassakin toimistossa (esim. Verotoimisto, arkkitehti Toimisto) olen kyllä varattu rouva, mutta välistä tälläisiä tilaisuuksia tulee vastaan
Meillä ei kyllä sekstailla missään ammatissa olevien työkaverien kanssa
Kuinka teillä lähtenyt hommat käyntin? Kumpi tehnyt aloitteen?
Kolleegat tai asiakkaat katselleet ensin perääni, sitten heittäneet jotain pikkutuhmaa ja kun olen lähtenyt siihen mukaan niin asiat ovat johtaneet eteenpäin. Välillä sattunut isojakin yllätyksiä mitä kotona siivotessa ei ole tarjolla niin kookkaana
Vierailija kirjoitti:
Taistelusukeltajana.
haahhaa keksi parempi kuin uppeluksissa ette olleet
Vierailija kirjoitti:
Pääesikunnassa, toimistohuoneessa toimistosihteeriä ja saman kanssa myös Pääesikunnan kuntosalin unisex saunassa.
onko pek ssä kurvikkaita mimmejä?
Vehtasin kansanedustajan kanssa ;)
Rippileirin isosena. En leirin aikana, mutta heti sen jälkeen. Treffit sovittiin jo leirillä. Oli upeaa poistaa poikuus ja opettaa jannulle seksitaitoja. Parasta oli, kun mulla oli pillerit ja kundilta ei voinut saada tauteja eli nussittiin paljaalla seuraavaan kesään, kunnes hän lähti urheilulukioon Stadiin.
maanrakentajan kanssa soramontulla
Vierailija kirjoitti:
Vehtasin kansanedustajan kanssa ;)
Missä tämä tapahtuu?? Tuntee yhden joka antaa, ja mies katsoo.
Itse kengitysseppänä muutamia hevosenhoitajia sekä talliyrittäjää.
Palomiehenä nussin ensihoitajaa ambulanssin takakontissa metsätien varressa parkissa. Onneksi ei hälytykset pilannut kokemusta. Paljaalla loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Itse kengitysseppänä muutamia hevosenhoitajia sekä talliyrittäjää.
nehän kaikki pedareita ja rikollisia"
Siis turkulainen opettaja