Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte tilanteessani?

Vierailija
29.12.2006 |

Olen 23v kahden lapsen äiti. Ok-talo valmistumassa ja äippäloma loppumassa. Tekisi mieli olla kotona lasten kanssa vielä jonkin aikaa, että nuorin täyttää vuoden. Eli ensi kesä olisi mukavaa viettää vielä kotona. Mutta miten ihmeessä sitä pärjää pelkällä kotihoidontuella?

Kun talolaina painaa päälle :(

Tekisi mieli opiskella itselleni uusi ammatti, mutta kokopäiväiseksi opiskelijaksi en voi ryhtyä. Ja jos menisin ilta-monimuoto-opiskeluna kouluun, niin päivisin pitäisi olla sitten töissä. Missä välissä näkisin lapsia?

Miten yhdistää opiskelu ja työt? Mitä te tekisitte jos olisitte tässä tilanteessa? Menisittekö nyt mahd. nopeasti töihin vai olisitteko kotona kun nuorin täyttää sen vuoden?

Apua, mä en tiedä mitä mä teen :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei kannata kuvitella voivansa tehdä yhtäaikaa, parempi keskittyä yhteen asiaan kerralla kunnolla.

Vierailija
2/3 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysykää vaikka jos maksatte sen aikaa lainasta pelkkiä korkoja. Me otettiin lainaan vuodeksi lyhennysvapaata eli maksetaan vaan pelkat korot. Tällä keinolla pystyn olemaan vuoden pidempään lasten kanssa kotona. Syksyllä sitten menisit joko töihin tai opiskelemaan. Vielä tuli mieleen että jos selvittäisit oppisopimuksen mahdollisuutta, eikö siinä yhdistyisi työ ja opiskelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsellenikin tuli mieleen tuo oppisopimus. Jos vaikka opiskelisi jonkun perustutkinnon ja sit siitä n. 3vuoden jälkeen menisi muualle opeikelemaan..Oliskos se ihan järkevää?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme