Miksi naisilla on huulissa jotain täytettä?
Kommentit (48)
En ole nähnyt sellaisia täälläpäin. Ehkä se on joku helsinkiläinen ilmiö. Sairastahan se on.
Näyttävät niin kivuliailta, kun iho pinkeänä kaikesta siitä turvotuksesta. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi kivuliaita huulia. Näyttävätkin niin kamalalta.
Onneksi luonnollisuus on tehnyt come backin ja pumpatut huulet ovat todellakin so last season. Samoin karvamatoripset ja angry birds kulmat. Ajatelkaa nyt kuinka hirveä "muoti" tuollainen on ollut. Ja miksi kukaan ylipäätään laittaa itseensä tuollaista keinotekoista moskaa ja maksaa siitä vielä.
Mikä seuraava kauneusbusineksen hulluus vaanii nurkan takana, kun nämä alkaa olemaan out? Ainahan ne korvataan jollain muulla järjettömyydellä, jotta saadaan rahat pois hölmöiltä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tyhmiä piisaa.
Tyhmiä ihmisten haukkuja piisaa.. Mitä sinulta on pois jos jollain on huulitäytettä. Ei kuulu mulle eikä sulle... Vai kuuluuko.????
Olen eri mutta onhan se vähän kyseenalaista käyttää palveluita joilla on valtavat co2-päästöt vain oman turhamaisuuden takia. Kauneuskirurgialla, hoidoilla ja meikki bisneksellä on valtavat ympäristövaikutukset ja minkä vuoksi? Niimpä.
Mulle tulee mieleen aina ajatus, että ohoh, en tiennytkään, että hänelläkin on huono itsetunto. Ihan kivan, ja jopa kivemman näköisiä olisivat ilmankin.
Vastaani tuli kerran melko vaatimattoman näköinen arviolta päälle 30- vuotias nainen, jolla oli ihan överihuulet. Tulos muistutti ankkahuulia. Tämä suorastaan rumensi häntä. Hän vaikutti olevan ainoa "täytetty" paikalla ja herätti kyllä huomiota. Itse olisin hyvin kiusaantunut kaikkien katseista, mutta kaipa hän sitä janosi.
Mulle on myös sattunut työkaveri, jonka muhkuraiset huulet näyttävät jo hyvin erikoisilta. Hän itse on todennut, että mitä överimpi, sen parempi.
Vierailija wrote:
Samasta syystä kuin pakaroihin asennetaan implantit ja iho värjätään suihkurusketuksella: ihaillaan afrikkalaista kulttuuria ja halutaan miellyttää afrikkalaisia miehiä, joten halutaan muuttua afrikkalaisen kauneuskäsityksen mukaan isot huulet ja iso pylly.
Haluavatko tuon kaiken lisäksi isot häpyhuulet, että voi sanoa omistavansa eeppisen welhonhihan ja laittaa siitäkin jotain killuttimia roikkumaan?
En ymmärrä enkä myöskään irtoripsiä. Ei nuoret naiset, eikä kyllä vanhemmatkaan tarvitse sellaisia huulia tai tekoripsiä. Katselin baarissa viikonloppuna näitä 25v-35. naisia ja lähes kaikilla on irtoripset. Huulitäytteitä on vähemmän, mutta nekin huomaa selvästi. En kyllä kutsuisi ripsiä kauniiksi, todella teennäisen näköiset. Siihen kun lisätään nuo huulet, niin on kyllä sellaisen seksi-nuken näköistä, sori vaan. Luonnolisesti meikattu kaunis nainen on kaunein.
Paradoksaalista tässä on se, että ihmiset ottavat näitä täytteitä ja halvaannuttavat kasvojaan näyttääkseen kauniimmalta, mutta he saattavat näyttää vain rumemmilta. Ankkahuulet ja liikkumaton naama ei vain ole viehättäviä. Olisi kiva, jos naiset katsoisivat objektiivisemmin kasvojensa kokonaisuutta ja miettisivät, onko naaman suhteet edelleen tasapainossa, jos huulet on reilusti paksummat. Kaikille paksummat huulet ei vaan sovi. Ei se ole mikään defaut, että paksut huulet = kauniit huulet. Pitää ajatella, miltä ne näyttää omassa naamassa. Ja miksi ihanne on niin överi?
Olen kyllä pitkään ihmetellyt asiaa. Pahimmillaan näyttävät ankan nokalta. Usein tulee ensimmäisenä mieleen joku paha allerginen reaktio. Hämmästyttävää, että joku voi kuvitella näyttävänsä jotenkin hyvältä noitten ankannokkien kanssa.
Vierailija wrote:
Huono itsetunto, jota yritetään kompensoida.
Ai kompensoidaan huonoa itsetuntoa tekemällä itsestään ruma.
Minulla on onneksi täytettä sopivasti omasta takaa. Ennen kärsin tästä, nyt olen ylpeä 😊
Vierailija wrote:
Itsekin mietin samaa, liekö sitten somen aiheuttama reaktio, yms.. ei siinä, myönnän itsekin joskus haluavani ylähuuleen maltillisesti täytettä että olisi alahuulen kanssa enemmän kaveri, mutta en ole ottanut. Mieluummin näin ja ei tarvitse pelätä että täytteet lähtisi väärään paikkaan ja/tai että tulisi jokin allerginen reaktio.
Älä laita. Se näyttää todella herkästi luonnottomalta, vaikka itsestä tuntuisi, että täytettä on vähän. Olet myöhemmin iloinen, jos et ottanut, eivätkä tiettynä aikana otetut valokuvat nolota, kun näyttävät myöhemmin katsottuna kasvot niin omituisilta.
Kyllä esim. Tiina Jylhä ja Suvi Pitkänen on mielestäni kauniita suomalaisia naisia.
https://im.mtvuutiset.fi/image/8775456/landscape16_9/1024/576/837884cf5…
Tässä esimerkki siitä, kuinka todella kaunis nainen muuttuu huonompaan päin/hieman omituisen näköiseksi huulitäytteiden vuoksi.
Pernillalla on luonnostaan sellaiset huulet joita voisi luulla vaikka täytetyksi, eli aika huono esimerkki tähän ketjuun. Ainakaan sen suhteen ei kyllä mene mihinkään tavallinen-kategoriaan. Eikä myöskään hiuksien, upea paksu tukka, ei ole yhtään samanlainen kuin suomalaisilla yleensä.