Salasuhde varattuun
Kävi niin et oli salasuhde varattuu ja ny se kertoi et on eronnu.. Miten nyt? Samalla tavalla ei homma voi jatkua.
Kommentit (39)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itselläni on myös seksisuhde varattuun mieheen. Mies tuskin eroaa avopuolisostaan ja jos eroaisikin, niin haluaisiko silti olla mun kanssa. Ja jos haluaisi, niin pystyisinkö luottamaan mieheen. Mä haluan uskollisen miehen.
Sisimpäsi haluaisi hänet kun tuollaista pohdiskelet, muttei teillä voisi luottamusta olla.
No mä olen mieheen melkoisen ihastunut ja kyllä mä hänet haluaisin, mutta luottamusta ei tosiaan voisi olla. Taidan vain olla pelkkä pano ja itsetunnon kohotus 17 vuotta vanhemmalle miehelle.
Sitäpä juuri. Vaimoaan arvostaa, hänen kanssaan haluaa olla, perheen perusti ja lapset sai. Nyt on aikaa tyhjentää kassit aina silloin tällöin, ei mitään muuta kuin lastit pihalle, ja siihen sovit sinä mukavasti.
&nbs
On etova mies joka ei uskalla ottaa eroa vaikka sydän muualla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joku pitää yllä salasuhdetta varattuun mutta toivoo itselleen uskollista kumppania. Reilu tyyppi. Karmanlaki toteutukoot.
No voi että. Eipä ole kuitenkaan sun puoliso jonka kanssa mulla on villiä ja hyvää seksiä, joten rentoudu.
Ei sillä ole mitään väliä kenenkä kanssa on ja ei ole. Mutta eikös se niin ole että kohtele muita ihmisiä niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan. Minä taas en voi sille mitään jos joillakin menee tunteisiin minun mielipiteet. Voit toki yrittää vaikuttaa minun tunteisiin, aika varmasti epäonnistut.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itselläni on myös seksisuhde varattuun mieheen. Mies tuskin eroaa avopuolisostaan ja jos eroaisikin, niin haluaisiko silti olla mun kanssa. Ja jos haluaisi, niin pystyisinkö luottamaan mieheen. Mä haluan uskollisen miehen.
Sisimpäsi haluaisi hänet kun tuollaista pohdiskelet, muttei teillä voisi luottamusta olla.
No mä olen mieheen melkoisen ihastunut ja kyllä mä hänet haluaisin, mutta luottamusta ei tosiaan voisi olla. Taidan vain olla pelkkä pano ja itsetunnon kohotus 17 vuotta vanhemmalle miehelle.
Sitäpä juuri. Vaimoaan arvostaa, hänen kanssaan haluaa olla, perheen perusti ja lapset sai. Nyt on aikaa tyhjentää kassit aina silloin tällöin, ei mitään muuta kuin lastit pihalle, ja siihen sovit sinä mukavasti.
&nbs
Väitätkö tosissaan, että kyseinen henkilö _arvostaa_ kumppaniaan? XD
Vieraantunut käsitys ihmisen arvostamisesta, jos ja kun vehtaa toisen naisen kanssa. Jopa viettelevät viestit suhteen ulkopuoliselle henkilölle merkitsevät, ettei sitä vaimoa paljollakaan arvosteta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
&nbs
Mies ei ole naimisissa tämän naisen ja lapsensa on saanut entisen vaimonsa kanssa. Nainen saanut lapset entisen miehensä kanssa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joku pitää yllä salasuhdetta varattuun mutta toivoo itselleen uskollista kumppania. Reilu tyyppi. Karmanlaki toteutukoot.
No voi että. Eipä ole kuitenkaan sun puoliso jonka kanssa mulla on villiä ja hyvää seksiä, joten rentoudu.
Ei sillä ole mitään väliä kenenkä kanssa on ja ei ole. Mutta eikös se niin ole että kohtele muita ihmisiä niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan. Minä taas en voi sille mitään jos joillakin menee tunteisiin minun mielipiteet. Voit toki yrittää vaikuttaa minun tunteisiin, aika varmasti epäonnistut.
Mulle on kuule ihan sama mitä sä musta ajattelet. Ei vaikuta mun elämään. Myös mulla on omat mielipiteeni ja sun on vain kestettävä se. Jos mä haluan itselleni uskollisen puolison, niin se on mun asia eikä kaivele sun persettä millään tavalla. Siinähän vingut karmasta jne.
Nauratti toi arvostus kommentti.
ohis
Vierailija wrote:
ohis
Joo eipä tuo mies arvosta avopuolisoaan kun mun kanssa vehtaa. Naiselle olisi varmasti suuri kolaus jos tietäisi miehensä pettävän ja vieläpä 17 vuotta nuoremman naisen kanssa. Mies laittelee mulle whatsappissa rivoja viestejä ja haluaa alastonkuvia. Haluaisi myös videoida meidän touhaamista, mutta siihen en ole vielä suostunut.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
ohis
Joo eipä tuo mies arvosta avopuolisoaan kun mun kanssa vehtaa. Naiselle olisi varmasti suuri kolaus jos tietäisi miehensä pettävän ja vieläpä 17 vuotta nuoremman naisen kanssa. Mies laittelee mulle whatsappissa rivoja viestejä ja haluaa alastonkuvia. Haluaisi myös videoida meidän touhaamista, mutta siihen en ole vielä suostunut.
Ei juma, mikä kultakimpale! Pidä kiinni kaksin käsin.
Tuollaisella miehellä ei ole sydäntä ollenkaan. Eikä kyllä naisellakaan, joka tuollaisen kanssa pettää.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulle on kuule ihan sama mitä sä musta ajattelet. Ei vaikuta mun elämään. Myös mulla on omat mielipiteeni ja sun on vain kestettävä se. Jos mä haluan itselleni uskollisen puolison, niin se on mun asia eikä ka
Mietitkö koskaan mitä teet muille ja miksi?
Eli kun et olekaan enää huoripukin patja, niin et saa enää kiksejä?
Salasuhteet varattuihin ovat kyllä parhaita. Täynnä lempeä ja kiihkoa, mutta molemmilla omat elämät. Harmi, että niissä on nämä moraaliset ongelmat.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi ihmeessä haluat uskollisen miehen, kun kuitenkin itse olet valmis pettämään varatun kanssa.
Ketä mä sinkkunainen petän? En yhtään ketään. Mies se tässä pettää avopuolisoaan. Kun mä olen parisuhteessa, niin mulla ei ole muita ja haluan myös miehen olevan uskollinen.
En ymmärrä sun logiikkaa.
Karma on jännä juttu.
Jos suhteeseen pääsisit ja miehellä ois salasuhde, niin ei sulla oikein ole varaa moralisoida.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mulle on kuule ihan sama mitä sä musta ajattelet. Ei vaikuta mun elämään. Myös mulla on omat mielipiteeni ja sun on vain kestettävä se. Jos mä haluan itselleni u
Kyllä ajattelen, mutta tässä varatun miehen tapailussa ajattelen vain itseäni.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi ihmeessä haluat uskollisen miehen, kun kuitenkin itse olet valmis pettämään varatun kanssa.
Ketä mä sinkkunainen petän? En yhtään ketään. Mies se tässä pettää avopuolisoaan. Kun mä olen parisuhteessa, niin mulla ei ole muita ja haluan myös miehen olevan uskollinen.
En ymmärrä sun logiikkaa.
Karma on jännä juttu.
Jos suhteeseen pääsisit ja miehellä ois salasuhde, niin ei sulla oikein ole varaa moralisoida.
On erittäin epätodennäköistä, että me tuon miehen kanssa parisuhteeseen päädyttäisiin. Mulla on koko ajan haku päällä oikeaan parisuhteeseen ja treffailen sinkkumiehiä. Jos sopiva mies löytyy joka haluaa mun kanssa parisuhteen, niin tämä varattu mies jää samantien.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
No mut jos sä oot ihan hyvä pano. Ei niitä liikaa ole.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oletko itse varattu?
Varmasti on. Kukaan ei muuten miettisi asiaa sen enempää vaan antais palaa
Ai kukaan ei miettisi. Itse ainakin tuntisin hirveää syyllisyyttä jos olisin varatun kanssa.