Miten saada 56-vuotiaana luonnollisen pyörät rinnat(ei riippis)
Kommentit (23)
Ponnari tiukalle ja todellakin nuo lantionostot.
Ei mitenkään. On totuttava riippuvaan.
Ei mitenkään enään . Oon 38 ja rintojani ja kiinteyttä kehutaan jatkuvasti suhteissa mutta kaikki johtuu OCD stä ja en ole 14 vuotiian jälkeen ikinä nukkunut ilman rintaliivejä eli ne ei ole vain päässyt vapautumaan ja on aina samassa asemassa pakotettuna, ihan kuin Suomen poliisi. Luuli pääsevänsä karhukoplaan mutta joutui v i t t t u passipoliisiks.
Ei 56-vuotias tee rinnoilla mitään. Pois vaan.
Ihan tosissasiko kyselet? Suola- tai silikoni-implantit.
Vierailija wrote:
Ei mitenkään enään . Oon 38 ja rintojani ja kiinteyttä kehutaan jatkuvasti suhteissa mutta kaikki johtuu OCD stä ja en ole 14 vuotiian jälkeen ikinä nukkunut ilman rintaliivejä eli ne ei ole vain päässyt vapautumaan ja on aina samassa asemassa pakotettuna, ihan kuin Suomen poliisi. Luuli pääsevänsä karhukoplaan mutta joutui v i t t t u passipoliisiks.
XDddd
Vierailija wrote:
Laitat silarit tietenkin.
Ihan itse vai?
Totut vaan omaan kehoon tai ala käyttää push up liivejä ja teippauksia.
Vierailija wrote:
Lantionostot ja haarojen levitys salilla
Miksi salilla. Nuita voi tehdä ihan omassa sängyssäänkin.
Vierailija wrote:
Itselläni päinvastoin, koskaan en ole rintsikoita suostunut pitämään ja nelikymppisenä vieläkin terhakkaat.
Uskoisin johtuvan siitä koska olen lapseton. Kai ne sitten aikaa myöten valahtaa silti, loppujen lopuksi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Itselläni päinvastoin, koskaan en ole rintsikoita suostunut pitämään ja nelikymppisenä vieläkin terhakkaat.
Uskoisin johtuvan siitä koska olen lapseton. Kai ne sitten aikaa myöten valahtaa silti, loppujen lopuksi.
Minä en ole lapseton, mutta hieman kiinteytyivät sen jälkeen kun lopetin rintaliivien käytön pääosin. Siis sen verran, että kaverini kommentoi asiaa (itse en ollut kiinnittänyt huomiota).
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miksi salilla. Nuita voi tehdä ihan omassa sängyssäänkin.
Salilla tehtynä tehokkaampaa