Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hieno ilma ulkona, mitäs te kaikki

Vierailija
16.10.2023 |

koneitten äärellä istutte...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kiva ilma on. Teen luultavasti samaa, mitä sinä ap

Vierailija
22/26 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joku kysyi että miten joku ei voi palstailla lontoossa

No kyllä voi, mutta aika hyvin yleensä kirjoitustyylistä huomaa että sama henkilö on vastailemassa puolustellakseen omaa sisälläoloaan. Ei siinä kovin fiksu tarvi olla että sen näkee. 

Siis missä viesteissä joku on puolustellut omaa sisälläoloaan? Miksi sitä pitää puolustella? Ja mitkä asiat kirjoitustyylissä paljastivat tämän? Mä vain ihmettelin sitä, miksi on täysin epäuskottavaa, että joku on ulkomailla. Suomestahan pääsee ihan vapaasti matkustelemaan, eikä se ole mitenkään erityisen kallistakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt kenenkin mielestä on hyvä sää. Vettä ripsottelee ja lämpöä on alle 4 astetta.

Vierailija
24/26 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi sinä et ole ulkona sitten? Täällä on kauhea tuuli. Olen silti lähdössä puolen tunnin päästä koiran kanssa lenkille. Mua ei varsinaisesti haittaa "huono sää", ellei nyt ihan vaakatasossa sada.

Niin, siksipä siksi kysyin, että miks te kun minäkään en... No, ei kun olin jo aamulla, ja tiedän, että kylmä viimahan siellä puhaltaa avoimilla paikoilla. Toisaalta siinä 11:n maissa aurinko lämmitti kuitenkin jonkin verran... Mutta sitten tuli aina välillä yllättäen pikkuruiselle alalle ulottuvia sadekuuroja...

Vierailija
25/26 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Joku kysyi että miten joku ei voi palstailla lontoossa

No kyllä voi, mutta aika hyvin yleensä kirjoitustyylistä huomaa että sama henkilö on vastailemassa puolustellakseen omaa sisälläoloaan. Ei siinä kovin fiksu tarvi olla että sen näkee. 

Siis missä viesteissä joku on puolustellut omaa sisälläoloaan? Miksi sitä pitää puolustella? Ja mitkä asiat kirjoitustyylissä paljastivat tämän? Mä vain ihmettelin sitä, miksi on täysin epäuskottavaa, että joku on ulkomailla. Suomestahan pääsee ihan vapaasti matkustelemaan, eikä se ole mitenkään erityisen kallistakaan. 

Minä heitin kommentin, että minkä lontoon undergroudin linjaa odottelee kun vuorovälit ovat niin harvat että joutaa kirjoittelemaan. Muistini mukaan vuorovälit ovat aika tiuhat, ellei nyt ihan jossain takahikiän linjaa odottele.

Vierailija
26/26 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno sää ulkona, mutta kylmää on. Oon töissä pylväsporakoneen äärellä tekemässä töitä ja sitten kotiin siivoamaan, kun huomenna tulee huoltomies käymään.

Oon ihan tällä hetkellä paskalla, että en lusmuile töissä. En mä kauaa ulkona viihdy näin kylmällä säällä.