Hieno ilma ulkona, mitäs te kaikki
Kommentit (26)
Odotan metroa Lontoossa. Tarkoitatko, että kaikilla on vain pöytäkone?
En voi mennä tuossa säässä ulos, saan kylmästä tuulesta kolmen päivän päänsäryn, koettu monta kertaa. Huomenna tuulen pitäisi laantua, jospa sitten uskaltaisin ulkoilla.
Jaa, täälläkin on kyllä vähän kylmempi ilma nyt, mutta aurinko paistaa ja ruska on komeimmillaan.
Vierailija wrote:
No, mikä linja Lontroon undergroundista kulkee niin harvalla vuorovälillä, että joudat kirjoittelemaan odottaessas...
On käyty jo aamupäivällä. Oli viileä tuuli. Hrrr.
Niinhän se näyttää hienolta ikkunasta katsottuna. On vaan järkyttävän kylmä pohjoistuuli. Lähin lenkille, mutta käännyin aika äkkiä takaisin.
Miksi sinä et ole ulkona sitten? Täällä on kauhea tuuli. Olen silti lähdössä puolen tunnin päästä koiran kanssa lenkille. Mua ei varsinaisesti haittaa "huono sää", ellei nyt ihan vaakatasossa sada.
Vierailija wrote:
Joojoo niin odotat :D mäkin oon Kremlissä Putenkaa pelaa bilistä
Hassu ajatus, että joku ei voisi olla Lontoossa. Ihan kätevästihän sinne pääsee esim. lentokoneella. Mikä siinä on niin uskomatonta?
Mökillä olen,syysloma. Just tein pienen ulkoilun,ennen pimeää varmaankin uudelleen. Ainakin puita pitää liiteristä hakea. Tuulee täälläkin,nyt ei suoraan järveltä kuten eilen.
Vierailija wrote:
Hassu ajatus, että joku ei voisi olla Lontoossa. Ihan kätevästihän sinne pääsee esim. lentokoneella. Mikä siinä on niin uskomatonta?
Kukaa siellä vauvapalstaile :DDDD huomenta vaan sinne kontulaankin!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Kukaa siellä vauvapalstaile :DDDD huomenta vaan sinne kontulaankin!
Siis miten niin joku ei voisi vauvapalstailla Lontoossa? Mä en asu Kontulassa, vaan Alajärvellä. Lontoossa en ole käynytkään. Mutta olen kyllä palstaillut joskus ulkomailla.
Tein äsken parin tunnin lenkin ja aamupäivän olin ulkona muuten, kokoilin tavaroita pihalta suojaan. Riittääkö? Tarvisi vielä lämmittää tuota taloa, siis pari puu-uunia, siinä se loppupäivä menee.
Syön aamiaista. Onhan tässä vielä tuntikausia aikaa ulkoilla.
Kävin jo aamulla tallilla hevosen hoitelemassa, kohta haen pyykit ulkoa sisään. Toivottavasti ovat kuivia. Upea sää kyllä.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joojoo niin odotat :D mäkin oon Kremlissä Putenkaa pelaa bilistä
Olen matkalla Heaththrowlle, mutta ennen sitä käy madame tussaun vahakabinetissa.
Joku kysyi että miten joku ei voi palstailla lontoossa
No kyllä voi, mutta aika hyvin yleensä kirjoitustyylistä huomaa että sama henkilö on vastailemassa puolustellakseen omaa sisälläoloaan. Ei siinä kovin fiksu tarvi olla että sen näkee.
Kylmä pohjoistuuli ja vettä vihmoo. Että se siitä hienosta.