Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tilata uuden lehden kotiin nyt uuden vuoden kunniaksi! Suosittele jotai!

Vierailija
29.12.2006 |

Olen kotiäiti ja mulla kaksi taaperoa, toinen taitaa olla jo leikki-ikäinen. Pidän sisutuksesta ja julkkisjuoruista sekä hyvästä ruuasta. Asutaan kirkkonumeella tilavassa rivitalossa. Olemme keskituloisia.

Minkä lehden kannattaisi tilata?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tulee elämään tavotetta.

Vierailija
2/13 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postista tuli hyvä tarjous.

t. ap

Vierailija
4/13 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan Kodin Kuvalehti ja Kotivinkki ovat paljon paremmat lehdet kuin uskoisikaan. Itse tilasin just KK ja on kyllä passeli kolmekymppiselle kotiäidille. Monipuolinen lehti, en halunnut pelkkää muotolehteä, vaikka pukeutuminen kiinnostaakin.

Vierailija
5/13 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin Kuvalehti on sellainen hissukka merkonomilehti, sisustukset on beessejä ja haastattelut lässyjä. Kotivinkki toistaa itseään. Me Naiset on tosi pinnallinen, ei ole luettavaa.

Vierailija
6/13 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parantanut paljon viime aikoina. Juoruja siinä ei kyllä ole.

Vierailija
7/13 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kampaajalla Trendi-lehteä, joka oli uudistunut uuden päätoimittajan myötä. Ajattelin ainakin itse tasapainottaa kotiäitiyttä tilaamalla Trendin :)

Vierailija
8/13 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ia juttuja, kuvia, ohjeita yms.

Must uusin Trendi oli tosi huono :(

Vierailija:

Luin kampaajalla Trendi-lehteä, joka oli uudistunut uuden päätoimittajan myötä. Ajattelin ainakin itse tasapainottaa kotiäitiyttä tilaamalla Trendin :)

Vierailija
9/13 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisjuorut tosin pitää hakea muualta (vaikka sitten netistä iltapäivälehtien sivuilta, se on ilmaista :)), mutta muuten lehti tyydyttää nuorekkaan, trendikkään, pienten lasten äidin lehdenlukutarpeet. Ilmestymistiheys (18 nroa/vuosi) on lisäksi sopiva: näin tuhtia lehteä en työssäkäyvänä ehtisi ehkä viikottain lukea, mutta kuukausikin olisi pitkä aika odotella..

Vierailija
10/13 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa irtomyynnistä aina kiinnostavin lehti. Monet lehdet satsaa vain muutamaan numeroon/vuosi ja loput onkin ihan roskaa.

Vierailija
11/13 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mielummin Kanava.

Ihan yleissivistyksen vuoksi.

Vierailija
12/13 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras lehti noista. Mulle on tullut vaikka mitä lehtiä aiemmin, mutta Kotivinkki vie voiton.

Olen 27v. Neljän lapsen kotiäiti.

Vierailija
13/13 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivinkki tosiaan tuntui kiertävän kehää muutaman vuoden jälkeen. Sen sisustusjutut on kyllä sitten taas ylivetoja, koska ovat enemmän nokkelia kuin tyyriitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi