Gallup Tinderistä!
Minkä verran te muut naiset swaippaatte oikealle? Keräättekö matcheja ihan ok miesten - huippumiesten kanssa vai swaippaatteko vain oikeasti "omaan tasoonne" nähden potentiaaliset?
Olen uusi Tinderissä enkä tiedä, miten sitä kannattai pelata.
N-40
Kommentit (5)
Ap jatkaa... Tähän asti (noin pari viikkoa) olen katsonut kaikki kuvat ja lukenut biot, sitten swaipannut vain kiinnostavimmat potentiaaliset omasta kaupungista. Kovin montaa hyvältä vaikuttavaa miestä ei ole tullut vastaan. Matcheja sitäkin vähemmän - noin 30, joista vain muutama lähettänyt viestin. En jaksaisi keskustella tai tavata sellaisia, joiden ensitiedoista ja kuvista en innostu kunnolla. Olen liian nirso...?
Vierailija wrote:
Ap jatkaa... Tähän asti (noin pari viikkoa) olen katsonut kaikki kuvat ja lukenut biot, sitten swaipannut vain kiinnostavimmat potentiaaliset omasta kaupungista. Kovin montaa hyvältä vaikuttavaa miestä ei ole tullut vastaan. Matcheja sitäkin vähemmän - noin 30, joista vain muutama lähettänyt viestin. En jaksaisi keskustella tai tavata sellaisia, joiden ensitiedoista ja kuvista en innostu kunnolla. Olen liian nirso...?
Et ole mielestäni liian nirso, koska jos tykkäät jostakusta niin hänelle pitäisi mielestäni sitten myös vastata, jos hän aloittaa keskustelun :D tämän takia tulisi tykätä vain sellaisista, joiden kanssa haluaa ja jaksaa jutella.
Tinderissä on valitettavasti liikaa ihmisiä, jotka ovat tykänneet toisesta mutta sitten eivät edes vastaa aloitusviestiin :D
En nimenomaan pelannut sitä mitenkään. Tykkäsin niistä joista tykkäsin. En laskelmoinut enkä todellakaan arvioinut kuka on "mun tasoa". Mua joko kiinnosti tai ei.