Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten kanssa on helpompi ystävystyä mitä naisten?

Vierailija
15.10.2023 |

Olen ihan parin viime vuoden aikana tutustunut ja kaverustunut useamman miehen kanssa. Ystävystynyt niistä parin kanssa. Yhtään uutta naispuolista kaveria tai edes tuttavaa en ole saanut, vaikka juuri heitä kaipaisin. Miksi naisiin on niin vaikea tutustua? 

Olen yrittänyt tehdä tuttavuutta, mutta katsottu vain nenänvartta pitkin tai muuten annettu ymmärtää, että seurani ei kiinnosta. Töissäkin kahvihuoneessa on todella nihkeää ja ketään ei tunnu kiinnostavan tutustua paremmin. 

Miehistä saa heti kaverin jos vain haluaa. Jossain baarissakin jos nainen alkaa jutella vieraalle naiselle, niin hyvin äkkiä se siitä häipyy ihmetellen. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miehet on helppoja. Ne menee siitä mistä aita on matalin, ja jos niihin hieroo tuttavuutta niin yleensä ovat myötämielisiä ainakin jos nainen on pantava. Mutta turha odottaa niiltä mitään oikeaa kiintymystä.

Naiset ovat varovaisempia ja lämpenevät hitaammin, mutta heistä saa sitten ajan kanssa todellisia ystäviä, jotka kannustaa ja tukee niin ylä- kuin alamäissä.

Ajan kanssa nimenomaan, kun ulkonäkö rupsahtaa. Vanhemmiten on myös parempi itsetunto eivätkä enää tunne tarvetta näpäytellä ja vältellä kauniimpia.

Eli nuorena ei voi olla yhtään kaveria?

Vierailija
22/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä mistä tämä jatkuva jankutus kaverimiesten pilluntarpeesta on peräisin? Että joku mies hengailisi naisen "ystävänä" vuosia vain kärkkyäkseen tilaisuutta päästä sänkyyn hänen kanssaan? Herätys.

Olen mies ja olen ollut vaimoni kanssa yhdessä vuosikymmeniä. Tutustuin työpaikallani reilut parikymmentä vuotta sitten naiseen, jonka kanssa olemme olleet läheisiä aina siitä asti.

Ihan ensi tapaamisesta alkaen olemme tulleet juttuun todella hyvin. Ollaan käyty yhdessä duunipaikan kekkereissä, ollaan käyty satoja kertoja lounaalla, kahvilla ja joskus lenkillä, konsertissa etc. Meidän on helppoa keskustella kaikenlaisista asioista yhdessä - ei tarvitse esittää mitään. Meillä molemmilla on omat perheemme, jotka ovat luonnollisesti etusijalla.

Ja tiedättekö mitä? Tässä ystävyyssuhteessa ei ole milloinkaan ollut seksuaalista virettä. Yksi yhteinen työkaverimme (nainen) tuli joskus utelemaan minulta emmekö todellakaan ole koskaan panneet. Vastasin hänelle kohteliaasti, ettei asia kuulu hänelle, mutta kun nyt kysyit, vastaus on "emme todellakaan ole". Jäin funtsimaan silloin, etten missään tapauksessa edes haluaisi seksin tms. tulevan ystävyyssuhteeseemme väliin, siitä ei kuitenkaan seuraisi mitään hyvää.

En millään usko olevani ainoa, jolla on aidosti platoninen, pitkäaikainen ystävyyssuhde vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Ilman mitään Taka-Ajatuksia(tm).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikoilla jotkut miehet ovat todella ystävällisiä ja huomaavaisia, hakeutuvat seuraan ja ystävystyisivät tosi mutkattomasti. Naiset ovat yleensä varautuneempia. En halua kuitenkaan itse ystävystyä läheisesti miesten kanssa, koska olen parisuhteessa. Vaikka en olisi parisuhteessa, en haluaisi miespuolisia läheisiä ystäviä, koska sellaisissa suhteissa on aina tullut ihastumista ja isompia odotuksia puolin tai toisin. Olen miettinyt miksi tällainen kuvio toistuu. Siitä ei olisi tullut yhtään mitään, jos olisin alkanut kaikkien niiden miesten ystäviksi, jotka ovat pyrkineet ystävystymään minun kanssani. Myönnän, että pääni olisi aivan sekaisin kaikista ihastumissotkuista ja se ei voisi olla vaikuttamatta haitallisesti parisuhteeseeni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi