Jumppaa kotona telkan äärellä - vinkkejä kaivataan
Teetkö jotain jumppaa kotona netistä löytyvien ohjelmien mukaan?
Vinkkaa lempparijumppasi, mieluiten ilmainen sellainen vaikka youtubessa!
Saisi olla paksulle tädille sovpivan helppoa 😃
Kommentit (16)
Youtubeen : Zumba Class ja EMMA fitness. Olen noiden avulla pudottanut painoa. Mutta ei sovi sellaisille joilla selkä kipeä. Ja voi aloittaa ensin rauhallisesti
Yogaia ei ole ilmainen, mutta mun mielestä ehdottomasti paras. Tunteja laidasta laitaan ja myös suomeksi.
Helppous ja hyöty eivät mahdu samaan virkkeeseen.
Vierailija wrote:
Oma kokemus on se että on ihan sama mitä tekee, tärkeintä on että tekee. Mulla on joukko liikeitä joita tykkään tehdä ja teen niitä harva se ilta. Kaikki hienot ohjelmat mitä olen aloittaneet on kuivuneet kokoon koska niitä on tympeää tehdä. Parempi vaan laittaa netflix pyörimään ja ruveta tekemään mukavia liikkeitä.
Toinen oppi minkä olen vuosien mittaan saanut on se ettei sen telkkujumpan tarvitse olla mitään rehkimistä. Cardio sitten erikseen. Voi ihan rauhassa ilman hikipisaraakaan jumppailla ja päätyy lopulta siihen että on hyvä lihaskunto.
(261) 30 MIN FULL BODY PILATES WORKOUT FOR BEGINNERS (No Equipment) - YouTube
Kaikki Move with Nicolen treenit on ihania, ja hänellä on myös hyviä rauhallisempia treenejä :)
Att stå på huvudet och slå kullerbyttor fungerar framför TV:n. Pröva på det.
Kolmen kilon käsipainot. Kädet eteenpäin ja ylös-alas liikettä. Pitäisi tuntua alaselässä, joka onkin nyt sellaisessa kunnossa että tavaroiden nostaminen on helpompaa ja välilevyt eivät pullistele.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oma kokemus on se että on ihan sama mitä tekee, tärkeintä on että tekee. Mulla on joukko liikeitä joita tykkään tehdä ja teen niitä harva se ilta. Kaikki hienot ohjelmat mitä olen aloittaneet on kuivuneet kokoon koska niitä on tympeää tehdä. Parempi vaan laittaa netflix pyörimään ja ruveta tekemään mukavia liikkeitä.
Toinen oppi minkä olen vuosien mittaan saanut on se ettei sen telkkujumpan tarvitse olla mitään rehkimistä. Cardio sitten erikseen. Voi ihan rauhassa ilman hikipisaraakaan jumppailla ja päätyy lopulta siihen että on hyvä lihaskunto.
Unelmissa ehkä muttei todellisuudessa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Unelmissa ehkä muttei todellisuudessa.Ja perustelu on mikä? Jos vaikka katsoo tunnin netflixiä ja siinä samalla jumppailee niin että on kiva sekä katsoa että jumpata, niin tunti lihaskuntoa on silti tunti lihaskuntoa. Se on paljon parempi kuin tehotreeni joka tehdään viisi kertaa, koska se on niin epämiellyttävä kokemus. Tietenkään tällä keinolla ei pääse kehonrakentajaksi, mutta kun menin jossain vaiheessa kokeilemaan crossfitiä kaverin houkuttelemana, niin ohjaaja sanoi että jaa sitä on ennenkin kyykätty.
Jos tykkäät tanssimisesta, niin YouTubesta löytyy Lattarikellari nimellä paljon ilmaisia tunteja.
Esim. https://www.youtube.com/watch?v=fL6Bq-a_pZY&t=317s
SeniorShape Fitness on Youtubessa suosikkini. Teen sieltä itse pilatesta, mutta on siellä muutakin. Puhe on englanniksi, mutta videoiden mukana pystyy luultavasti jumppaamaan myös ilman kielitaitoa.
Laita hyvää musaa ja tanssi hikisesti puolisen tuntia, tai vaikka vartti.
Vedä kännit, pistä YouTubesta mieleinen tanssimusa soimaan ja tanssi muutama tunti. Tää on mun suosikki.