Karita Mattila tylyttää varattuja miehiä: ”Mä en halua teitä” Pysykää kotonanne, kodeissanne!
Oopperalaulaja Karita Mattila, 63, kertoo mikroblogipalvelu X:ssä kyllästyneensä totaalisesti varatuilta miehiltä tuleviin viesteihin. Hänellä onkin kyseisille miehille painava viesti.
– Hitto mä en jaksa teidän varattujen miesten kanssa. Jättäkää mut rauhaan. Älkää tulko mun yksityispuolelle ehdottelemaan tapaamisia, please. Mä en halua teitä, mä en oo teistä kiinnostunut. Piste. Pysykää kotonanne, kodeissanne! Mattila kirjoittaa.
– Mulla on nykyään niin ihana, itsenäinen, itsellisen vapaan naisen elämä, että oon eroni jälkeen vasta päässyt vauhtiin! En kaipaa teidän kaksinaisia puheitanne. Get a life! I have mine, so: good luck finding yours!
Kommentit (28)
Joku lääkäri arveli, että Mattilalla olisi hermostoperäinen sairaus joka saisi hänet kirjoittamaan tuollaisia pidäkkeettömiä viestejä.
Pitäisikö minua kiinnostaa? Ikäväkseni joudun toteamaan, että eipä hirveästi kiinnosta.
-m
Se otsalohkodementia mikä Bruce Willisilläkin on, muuten oireilee alkuun yleensä käytösmuutoksilla. Käytös voi olla ailahtelelevaa, pidäkkeetöntä tai muuten erikoista.
Tai sitten ihan vaan alkoholiongelma.
Karita on ihana maailmannainen, hehkuva seitsemän hunnun tanssin Salome.
Me rakastetaan sua ikuisesti! Hyvä ettet tyydy sekundaan, koska sinun ei tarvitse.
Ottakaa oppia vaihtopenkillä näivettyvät itsekkäisiin ukkomiehiin elämänsä hukkaavat varapanot.
Vierailija wrote:
Jep.
Karita on unelmoinut liukkaasta kielestä jalkojen välissä ja turpeasta elimestä ja julkaissut kuvia litteistä tisseistään ja stringien hädin tuskin peittämästä pildestä.
Twitterin papparaiset kuolasivat monta vuotta, mutta nyt se on diivalle "liikaa".
😂 Apua oikeastikko, en olisi halunnut tietää
No kuule, ihan twitteristä löytyy 🫣
Marita Kattila - otsikoissa vaikka väkisin.
Miten niin kovasta ammattilaisesta kuoriutui alapääjutuilla ratsastava tyrkkyjulkkis?