Sain hieman yllättäen viikon vapaata elokuun lopussa, ehdottakaa matkakohdetta
Miehen kanssa ei olla pitkään aikaan oltu missään kahdestaan joten nyt kaikki vinkit ovat tervetulleita.
Halutaan olla reissussa koko viikko joten jos joku osaa vinkata kivaa hotellia tms. (Ei mielellään lapsiperhe kohteita) mutta ei myöskään mitään sellaista mikä on keskellä ei mitään
Suomessa ollaan matkailu nyt viimeiset 6 vuotta joten mieli tekee ulkomaille:)
Kommentit (54)
Dublin Irlanti, passeli keli elokuussa, paljon nähtävää
Kreikkaa olen katsellut, olisko suositella sieltä hotellia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hotel orgasmikas oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mieti nyt ensin, minne päin Kreikkaa. Aika paljon on erilaisia vaihtoehtoja.
Ja ehkä noita sääolosuhteitakin voisi miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hotel orgasmikas oli hyvä.
Ei hitto minkä ikäiset tänne vastailee? Ootko 16? Vaikea kuvitella että joku aikuinen luulisi tämän olevan hauska kommentti.
Itse suosittelisin Kreikan Haniaa, tosi kiva paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis kaikki vaihtoehdot käy, emme ole koskaan olleet Kreikassa niin tällä hetkellä juuri tutkin eri kohteita siellä:)
Ap
Viikoksi? Australiaan tai Uuteen-Seelantiin. Lyhyt matka. Kivasti menee toipuessa jet lagistä pari päivää.
Kaliforniaan sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Viikoksi? Australiaan tai Uuteen-Seelantiin. Lyhyt matka. Kivasti menee toipuessa jet lagistä pari päivää.
Kaliforniaan sama juttu.
Miksi joku edes vaivautuu kirjoittelemaan näitä muka hauskoja juttuja.. heh heh.
Apple minäkin suosittelen Haniaa, en muista hotellin nimeä mutta voin pian tulla kertomaan sen kun pääsen selailemaan konettani. Kreikka on kyllä todella ihana paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis kaikki vaihtoehdot käy, emme ole koskaan olleet Kreikassa niin tällä hetkellä juuri tutkin eri kohteita siellä:)
Ap
Nämä helteet voivat jatkua vielä elokuunkin ajan.
Että jos haluat käristyä, niin panosta ainakin kunnon hotelliin jossa hyvät altaat ja ilmastointi.
Ei ole kiva loma, jos ei pysty nukkumaan kuumuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaliforniaan sama juttu.
Miksi joku edes vaivautuu kirjoittelemaan näitä muka hauskoja juttuja.. heh heh.
Apple minäkin suosittelen Haniaa, en muista hotellin nimeä mutta voin pian tulla kertomaan sen kun pääsen selailemaan konettani. Kreikka on kyllä todella ihana paikka.
Hania on Kreetalla. On siellä muitakin kivoja paikkoja.
Elokuussa on vielä paljon turisteja kaikkialla, suurin osa Eurooppaa lomailee edelleen. Se kannattaa ottaa huomioon.
Kreikka on kyllä aina kiva. Omalla toivelistallani olisi Korfu, jossa en ole vielä käynyt.
Taormina Sisisliassa? Siellä on kyllä kuuma kesällä, mutta jos ei haittaa, niin ihana paikka kyllä muuten.
Kreikka,siellä kohteena Parga ja hotelli Magdas.
Aruba. Ei ihan jokaisen kokema.