Pettäminen...kauanko olette olleet naimisissa, ennekuin tapahtui..
Vieras mies tai nainen sänkyysi. Mahdollinen syy olis "kiva" kuulla myös.
Kommentit (35)
Viisi vuotta noin kun vaimo hyppäsi harrastuskaverinsa kanssa sänkyyn koraharrastuksensa viikonlopputapahtumassa.
se loppui siihen.
Taisi olla kolmisen kuukautta, kun tuli käytyä kylässä alakerran naapurissa.
10 naimissa, 13v yhdessä. Silloin suunnilleen se tapahtui. Eikö jäänyt ainoaksi kerraksi.
Pitääkö olla naimisssa?? Kai sitä voi käydä vieraissa jo seurusteluaikana!
Olisko oltu naimisissa 15v, kun ekaa kertaa petun.
M53
Vierailija wrote:
Olisko oltu naimisissa 15v, kun ekaa kertaa petun.
M53
Miksi? Ja oletko jäänyt kiinni?
Vierailija wrote:
Viisi vuotta noin kun vaimo hyppäsi harrastuskaverinsa kanssa sänkyyn koraharrastuksensa viikonlopputapahtumassa.
se loppui siihen.
Miksi loppui siihen? Vähenikö oma saantisi tuon vuoksi? Yleensämseksi oman puolison kanssa lisääntyy kun käydään vieraissa. Ei minua haittaisi, jos vaimo kävisi välillä jonkun muun kanssa muhinoimassa. Tietty pyytäisin lupaa itsekkin käydä kokeilemassa jotain viehättävää blondia.
30 vuotta kimpassa ja uskollisuuslupaus on pidetty. Ei se ruoho sen vihreämpää ole aidan ulkopuolella, parempi satsata kaikki omaan parisuhteeseen.
Vaimo alkoi pihtaamaan tavaraansa. En jäänyt kiinni.
M53
10 vuotta aviossa joista viimeiset kaksi on olleet seksittömiä lähes joten nyt olen kaksi kertaa miehen kaverille haarat aukaissut.
Vastaan vaimon puolesta eli vaimo pettänyt: 5 vuotta. 10 vuotta naimisiinmenon jälkeen vaimo alkoi puhua haluttomuudesta, 14 vuotta, 15 vuotta ja 16 vuotta. Syyt on varmaan "olin kännissä, olen eroamassa, mies ei halua minua". Vaimo ei tiedä, että tiedän. Nämä selvisivät hiljattain. Ehkä on pettänyt enemmänkin, en kiinnittänyt huomiota kun luotin.
20 vuotta tulisi naimisissa oloa pian täyteen.
jep lukkoperä ilmiö ei koskettanut minua jos halusi olla ilman niin olkoon sit
kävin painamassa muita
23 v. naimisissa, 27 v. yhdessä. Ensi vuonna petän, kun tulee ensimmäinen tilaisuus.
20 v naimisissa. Aloitin salasuhteen 2v sitten, ja lähtisin jos voisin. N44
14 vuotta ja vaimo hairahtu. Ihan perseestä ollut oma elo sen jälkeen. M
Vaille 3 vuotta. Mies soitti entiselle panolleen, ja tilasi kapakkiin, josta panolle ja seuraavana päivänä vasta tuli päivällä kotiin. Kiistää kaiken, "joimme vain kahvia"...hahhaa.
27 vuotta yhdessä, avoliitto. Juuri eilen sain kuulla että puoliso (N47+) pettänyt pari kuukautta. Kertoi itse eikä yrittänyt salata asiaa.
M57+
Vierailija kirjoitti:
27 vuotta yhdessä, avoliitto. Juuri eilen sain kuulla että puoliso (N47+) pettänyt pari kuukautta. Kertoi itse eikä yrittänyt salata asiaa.
M57+
Miltä susta tuntui kun kuulit?
Miten tästä eteen päin?
Tulin synnärilaitokselta himaan ja kapakkiin ja känni päälle ja tyhjensi kassit erääseen isotissiseen blondiin