Miehet! Miksi rakkaus loppuu?
Täällä on ketju, jossa naisilta kysytään samaa. Olisin kiinnostunut kuulemaan miesten kokemuksia samasta asiasta.
Mihin rakkaus loppui? Miksi lakkasitte rakastamasta puolisoanne? Hiipuiko se vai tapahtuiko jotain mikä tappoi rakkauden sydämestäsi?
Kommentit (25)
Vierailija wrote:
Se loppuu koska nainen tuijottaa sitä kännykkää loputtomiin eikä vietä aikaa miehensä kanssa. Seksiä ei ehdi harrastaa kun nainen somettelee koko ajan.
Kun me ei olla yhdessä. Tästä on menty jo poliisin pakeille etkä vieläkään lopeta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Naiset! Miksi seksi loppuu?
Tee mielummin oma ketju tälle. Mielenkiintoinen aihe. Kiinnostaisi kuulla molempien sukupuolten osalta.
Omalta kohdalta voin vastata seksin ja mielenkiinnon loppuneen ex-miehen epärehellisyyteen ja jatkuviin valkoisiin valheisiin. Pokkana valehteli ja kuvitteli etten tajua asioita.
Yleensä se loppuu siihen kun ymmärrän, että nainen ei sydämessään rakasta minua tarpeeksi tai rakastaa jotain muuta enemmän kuin minua. Teot kertovat enemmän kuin sanat.
Esimerkkeinä nyt vaikka seuraavaa:
- Nainen oli kiinnostuneempi omista puheluistaan kuin minusta kun tulin kerran fyysisesti loukkaantuneena kotiin
- Nainen oli väkivaltainen ja kävi fyysisesti päälle kun en hänen mielestään ollut muuttunut haluttuun suuntaan
- Nainen tapaili vieraita miehiä kun olin järjestänyt hänelle lapsivapaata aikaa vahtimalla lapsia
Itselleni riittäisi ihan että oltaisiin kavereita ja harrastettaisiin seksiä kun suurin rakkaus laantunut, enkä kaipaa sen kummoisempaa mutta aina on nainen jättänyt vaikka itse olisin voinut vielä jatkaa... uuden etsiminen on niin raskasta.
Pyrin aina löytämään naisen, joka on niin omasta mielestäni ihana etten pitäisi häntä vähemmän haluttavana vaikka olisi kuinka kylmä ja etäinen kunhan edes joskus olisi mieliksi... ehkä liian kauniita ja fiksuja ja kunnianhimoisia siis yrittänyt haalia omaan talliini enkä pystynyt kesyttämään näitä kuumaverisiä. Mutta se on ainoa keino itselleni estää rakkauden hiipuminen, että fyysinen haluttavuus on siinä taustalla kunnossa. Se kantaa läpi vaikeiden aikojenkin.
Tuota vessan istuinjuttua en sitten vaan käsitä. Miehenkö vessailuista ei tarvitse sitten piitata ja pitäisi vain naisen pillin mukaan tanssia? Samalla vaivalla se nainen sen renkaan laskee kuin mies nostaa, tasa-arvoa vai mitä.