Miten jotkut uskaltaa ostaa käytettyjä sänkyjä, sohvia yms
Varsinkin kierrätyskeskuksista, niissähän voi olla vaikka mitä öttiäisiä
Kommentit (22)
Meillä on elukoita ja ei huvita ostaa monen sadan euron huonekaluja, eläinten kanssa sattuu ja tapahtuu. Ei ole ollut kertaakaan mitään "öttiäisiä"
Juuri ostettiin todella hyväkuntoinen musta nahkasohva ja vain viidellä kympillä
Vierailija wrote:
Meillä on elukoita ja ei huvita ostaa monen sadan euron huonekaluja, eläinten kanssa sattuu ja tapahtuu. Ei ole ollut kertaakaan mitään "öttiäisiä"
Juuri ostettiin todella hyväkuntoinen musta nahkasohva ja vain viidellä kympillä
Kannattaisko ne elukat kouluttaa ettei tuhoa huonekaluja🙄
No en ikinä ostaisi sohvaa tai sänkyä käytettynä! Jestas sentään, ne pitää kyllä ostaa uutena.
Vierailija wrote:
Jaa, minä kannoin omani sisään ilmaiseksi, ja on hyväkuntoinen...
Nimenomaan kierrätyskeskuksista ne on turvallisinta ostaa jos käytettynä haluaa. Kikeissä tehdään tuholaistarkastukset, paljon turvallisempaa kuin ostaa joltakin tori-teijalta tai facebookista.
Maksaisin kunnolla nussitusta sängystä enemmän kuin uudesta
Luteet ovat yleistyneet niin paljon etten ikinä ostaisi käytettyä sohvaa tai sänkyä. Mieluummin nukkuisin vaikka lattialla.
Vierailija wrote:
Miten puhdistit perseenhajun?
Kts. klassikkoketju
Vierailija wrote:
Luteet ovat yleistyneet niin paljon etten ikinä ostaisi käytettyä sohvaa tai sänkyä. Mieluummin nukkuisin vaikka lattialla.
Ovat ongelmana kehäkolmosen sisäpuolella enempi kun muualla. Ai niin, ne tulee ulkomaan matkoilta.
Kyllä ennen kovasti reissasivat ulkomailla Ryysyrannan Jooseppi ym. Kainuun korvesta
Niin. Ne voivat kummitella, puu kerää energiaa. Ja ties kuka niissä rynkyttänyt sitä runkoa. Liekö natisee kuin heteka.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Miten puhdistit perseenhajun?
Kts. klassikkoketju
Nahkasohvassa kun laitetaan menemään miehen kanssa niin kun ollaan valmiita ja nostetaan p e ppumme ylös sohvasta, tapahtuu smak-ilmiö.
En kyllä itse haluaisi toisten vanhaa prsesohvaa.
Vierailija wrote:
Kyllä olen itsekin sitä mieltä, että kannattaa kerätä rahaa sen verran, että pystyy ostamaan uuden kaupasta. Kestää monia vuosia ja on siisti.
Antiikkihuonekaluja on vaikea ostaa uutena. Enkä halua sellaisia huonekaluja, joiden käyttöikä on "vuosia".
Vierailija wrote:
Sama homma. Harmittaa että ludeongelma on yleistynyt niin paljon että en vaan uskalla esim kivaa vintagenojatuolia enää ostaa.
Ostaa höyläpenkin talvella ja pitää viikon pakkasessa. Sitten kun tuo sisälle, ovat luteet kuolleet.
Eipä ole satoja/tuhatta euroa laittaa sänkyyn. Sohvia saa sentään vähän edullisemmin, mutta sängystä joutuu maksamaan ihan hurjasti uutena. Ilmapatja varmaan ainut mihin varaa uutena.
En ole ostanut käytettyä sohvaa. Ostimme 10 vuotta sitten nahkasohvan, joka on olohuoneessa. Olohuoneeseen ei pääse meidän koirat. Niille on tilaa oleskella muissa huoneissa.
Tori fi sivuja selaillessani, huomasin, että vanhoista kangassohvista pyydetään tällä seudulla alkaen 100 euroa. On mielestäni liikaa vanhasta sohvasta.
Olen työtön ja ostin uuden sängyn jyskistä. Maksoin 300 euroa.
Jotkut eivät ole niin kammoisia kuin jotkut. Ehkä siinä osasyy.
Itse ostan huonekaluja sekä että, uutena sekä käytettyinä. Se vähän riippuu mitä on etsimässä, minkälaista tulee vastaan ja millä hinnoilla. En uudestakaan kuitenkaan maksa ihan älyttömiä, joku raja siinäkin.
Meilläkin on lemmikkejä enkä siksi halua mitään desing sisustettua kiiltokuva taloa monien tonnien huonekaluilla koska haluan kodin jossa voi elää enkä pelätä sisustuksen puolesta. Eikä se ole pelkästään siinä että "opeta lemmikkisi olemaan tuhoamatta" vaan esim. nahkasohvaan saattaa jäädä jo jälkiä koirien kynsistä kun nousevat sohvalle. Vaihtoehto ei ole se että eivät saisi olla sohvalla, saavat olla. Jossaki 5kympin nahkasohvassa se ei haittaa.
Vierailija wrote:
Olen työtön ja ostin uuden sängyn jyskistä. Maksoin 300 euroa.
Parisänkykö? Sisälsikö petarin?
Kyllä olen itsekin sitä mieltä, että kannattaa kerätä rahaa sen verran, että pystyy ostamaan uuden kaupasta. Kestää monia vuosia ja on siisti.