Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätä tulee nyt ihan mielivaltaisesti: "Lisättiin ilmoitus asiattomasta sisällöstä. Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaista

Vierailija
15.10.2023 |

Uskomaton "uudistus".

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaakohan randomilla? Ei ainakaan sellaisia sanoja aina ole mistä a l g o r i t m i  suuttuisi. (varmuuden vuoksi ettei suutu).

Vierailija
22/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kopioida leikepöydälle oma kommentti ennen kuin lähettää niin jos ja kun tuo ilmoitus tulee voi vaan laittaa kommentin uudelleen vähän muokattuna. Omalla kohdalla sensuuriin meni sana h o t t i s. En kestä :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olisikohan Hesarin kiellettyjen sanojen lista jossain saatavilla? Vielä parempi kun ne näkyisivät punaisella jo kirjoitusruudussa niin osaisi väistellä. Tässä on meinaan mennyt ainakin omasta mielestä täysin asialliset kommentit bittiavaruuteen. Enää ei viitsi yli komen sanan kommentteja edes kirjoittaa. Tämä on viimeinen pidempi jos ei mene läpi.

Niin että kun "näkyisi punaisella jo kirjoitusruudussa" se kirjoittamasi h u o r a  tai  n e e k e r i, niin osaisit kirjoittaa sen pikkuisen eri tavalla, että menisi sensuurista läpi? Niin kuin jauhelihakeittô?

Vierailija
24/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kannattaa kopioida leikepöydälle oma kommentti ennen kuin lähettää niin jos ja kun tuo ilmoitus tulee voi vaan laittaa kommentin uudelleen vähän muokattuna. Omalla kohdalla sensuuriin meni sana h o t t i s. En kestä :D 

Tähän asti mielenkiintoisin sensuroitu sana on ollut k ä ä p i ö.

Vierailija
25/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mikä sana näistä on se kielletty:

"Jaa että makaronilaatikon valmistaminen on yhtä vaativaa kuin lentokoneella lentäminen? Ehkä, en tiedä kun en ole koskaan yrittänyt itse lentää lentokoneella."

Kummallista, että joissakin ketjuissa menee läpi, mutta ei siinä alkuperäisessä

Vierailija
26/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä yritin vastata yhteen kommenttiiin sanomalla "jep". Aika asiattomaksi tosiaan meni. 

Tän luettuani päätin kokeilla sitä palstan perinteistä lyhennettä jätä se.... no asiaton oli.

Vierailija
27/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Skriptassa yhtä kova sensuuri?

-winner-

Vierailija
28/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä yritin vastata yhteen kommenttiiin sanomalla "jep". Aika asiattomaksi tosiaan meni. 

Tän luettuani päätin kokeilla sitä palstan perinteistä lyhennettä jätä se.... no asiaton oli.

...Vauva.fi?

Jep jep jepulis jeppuli jee, modella ei mitään tee.

Krapulaansa kuitenkin vain parantelee :/

Modeksi vain lisää näitä botteja,

ne ei vetäny eilen liikaa shotteja.

-winner-

Vierailija
29/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jep

Vierailija
30/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi pari kertaa niin että viestin tarkistusnumero ei mennyt ekalla kerralla oikein ja toisella kerralla asiallinen viesti jäikin sitten haaviin. En tiedä onko kyse siis varsinaisesti noista sanoista vaan jostakin skenaariosta joka menee nyt pieleen. 

Vierailija
31/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainauksia kannattaa vältellä kuin ruttoa. Hyvin todennäköistä että ei mene läpi varsinkin jos joku muu on lainannut samaa viestiä. Jos yksittäinen viesti ei mene läpi niin vaihtele sanajärjestystä kunnes menee. Mitään kiellettyjä sanoja ei tarvise olla jäädäkseen jonoon ja moderoitavaksi.

Vierailija
32/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tar koi tus rapaut taa palstai lijoitten  psyyke vä hä vähäl tä

Vierailija
33/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En usko että on edes kielletyistä sanoista kyse, vaan ihan bugi. Varsinkin kun yrittää lainata niin paukahtaa tuo ilmoitus, vaikka olisi maailman arkipäiväisin ja asiallisin kommentti kyseessä. Alkaa kyllä nyt jo jurppia sen verran että taitaa olla lopultakin aika jättää palsta lopullisesti.  

tää on niin sekaisin ja koneäly sekosi jo eilen lopullisesti, varmaan vasta huomena joku alkaa tiresihtailla notta mikä vattulainen on nyt vialla.

Vierailija
34/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

No tuo on hyvä uudistus, jos tuota kommenttia ei saa enää läpi. Koko palstan typerin kommentti ja joka ketjussa. Etenkin sika sanan kanssa.

Vierailija
35/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidenttiehdokkaita koskevasta ketjusta on poistettu kaikki Halla-ahoa kritisoivat viestit. Muiden ehdokkaiden haukkumiset on jätetty, vaikka niitä on ilmoitettu asiattomiksi. Uudistuksessa näyttää siis olevan kyse Halla-ahon presidenttikampanjasta. Onhan moderointiyrityksen omistaja persu.

Vierailija
36/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

...Vauva.fi?

Jep jep jepulis jeppuli jee, modella ei mitään tee.

Krapulaansa kuitenkin vain parantelee :/

Modeksi vain lisää näitä botteja,

ne ei vetäny eilen liikaa shotteja.

-winner-

ookko sä se hyvä runoilija, jolla niitä pidempiäkin säkeitä syntyy...jos niin kiitos niistä.

Vierailija
37/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jä tä se si ka ap...

Vierailija
38/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni asiattomaksi viestiksi: Mode oli eri mieltä :D

Vierailija
39/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin myös siitä että postauksen jälkeen selain ei siirtyisi sivun alkuun vaan näyttäisi postauksen, kuten yleensä on tapana. Tuo on ihan peruskoodausta, ei mitään kummallista. 

Vierailija
40/103 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi tt u...hä hää