Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maisema, joka avautuu kylpyhuoneessa ikkunasta;

Vierailija
14.10.2023 |

jaksatko "katsella sitä loputtomiin" - syystä tai toisesta?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kylppärissä pieni ikkuna, joka antaa kuistille. Kyllä siitä jotain puunlatvoja näkee. Mulla on suunniteltuna unelmien talo, jossa on kylppärissä iso ikkuna, josta on näkymä pellolle.

Vierailija
22/40 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin jaksan! Maisema on lattiasta kattoon olevista ikkunoista sinisenä kimmeltävälle Välimerelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapihalle näkyy ovilasista pesuhuoneessa tai kuisti on siinä välissä. Eli tällä hetkellä näkyy ruska, pieni metsikkö. Olen peittänyt suuret ikkunat isolla kaapilla, koska joku voisi teoriassa katsella pimeällä suoraan pesuhuoneeseen. Vedän rullaverhon alas ovi-ikkunan päälle kun olen suihkussa, vaikka metsikkö onkin aika iso ja aidattu koirien takia. Tiellä kuitenkin liikkuu porukkaa.

Vierailija
24/40 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Muilla on täällä kaupungissa pikkuikkunoita wc-tilassa. Eikö se paljasta kävijän vastapäisessä talossa.

Vierailija
25/40 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puun oksien lomasta näkyy ostari.

Vierailija
26/40 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mount Everest !

Vierailija
27/40 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meillä kahdesta kylppäristä avautuvat maisemat:

1. vuoristoa, merta, suuri piha-alue uima-altaineen, runsas kasvisto/mm. rivistö korkeita palmuja jne.

2. puolisen tusinaa korkeita palmuja, suuria banaanipuita, monenlaisia kookkaita puita ja pensaita ; pensaita, joista osa kukkii tällä hetkelläkin...Lintuja livertelee puissa ja pensaissa paljon. (ulkomailta)

En usko.

Olenko siis kateellinen?

Vierailija
28/40 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kylppäriä, mutta suihkuhuoneesta on ikkuna pihalle päin, mutta käytännössä siitä näkee puunlatvoja ja taivasta, ainakin minä joka olen 167 cm. Vieressä olevan saunan ylälauteelta näkisi paremmin, mutta ikkunaan olen laittanut kalvon, joka päästää läpi valoa muttei katseita.

Toisesta vessasta näkee/näkisi saman kuin suihkuhuoneestakin, toisesta näkee autokatokseen.

Vierailija
29/40 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kylppärissä ikkunaa, mutta peilikaapista näkee saunan lasioven.

:)

Vierailija
30/40 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin up ja oli näemmä asiaton.

Vierailija
31/40 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnosta yksi näkyy muurien ympäröimälle sisäpihalle.

Asunnosta kaksi näkyy takapihalle, jossa on omenapuu ja pensasaita, istutus ja kiviröykkiö, jonka keskellä on Buddha-patsas.

Asunnosta kolme näkyy järvimaisema.

Asunnossa neljä ei ole ikkunaa eli se on kerrostalo.

Vierailija
32/40 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ikkunaa ei, vain homeinen kylpyhuone/wc. Ei tee mieli huvikseen oleskella ✌️maisemia✌️ katselemassa, masentuu vaan. 

Vierailija
33/40 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meillä ei ole kylppäriä, mutta suihkuhuoneesta on ikkuna pihalle päin, mutta käytännössä siitä näkee puunlatvoja ja taivasta, ainakin minä joka olen 167 cm. Vieressä olevan saunan ylälauteelta näkisi paremmin, mutta ikkunaan olen laittanut kalvon, joka päästää läpi valoa muttei katseita.

Toisesta vessasta näkee/näkisi saman kuin suihkuhuoneestakin, toisesta näkee autokatokseen.

Mikä ihmeen suihkuhuone, eikö se ole nimenomaan ihan sama kuin kylppäri, tila jossa peseydytään suihkussa. 

Vierailija
34/40 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kylppärin ikkunan takana on saman taloyhtiön viereisen talon päätyseinä. Mutta ei se "maisema" edes ikkunasta näy, koska ikkuna on sellaista rypylälasia.

Vierailija
35/40 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun toisellapuolella olevat kerrostalot talvella, kesällä kun välissä olevat puut ovat lehdessä niitä ei näe !

Vierailija
36/40 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vanhan talon vanha pesuhuone saunan yhteydessä, joten siellä on talvikaudella niin kylmä ettei oikein ole tarvetta tähyillä ikkunasta ulos. Äkkiä vaan kylpytakki päälle ja lämpimään. Kesällä ikkunasta kuitenkin voi vilkaista vanhoja, isoja koivuja ja lintuja. 

Tosin en ole kylppärissä aikaani viettävää tyyppiä muutenkaan ja mielelläni hyödynnän talomme muita tiloja vapaa-ajallani.

Vierailija
37/40 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouseva harju missä ensin naapurin hedelmätarha, muutama sata pähkinäpuuta, ylempänä viiniköynnöksiä ja ihan harjun laella lehmiä:) 

Jaksan katsella

Vierailija
38/40 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän monessakaan suomalaisessa kylppärissä ole näköalaikkunaa ulos. Viivynkin siellä vain minimiajan tarpeillani. Kahdesta huoneestani näkyy kyllä kaunis järvimaisema kaupungin keskustassa 20 metrin päässä! Katselen mieluummin niistä maisemaa, kuin huussin tuoksussa.

Vierailija
39/40 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärissä ei ole ikkunaa, mutta pöntöllä istuessani katselen vessan ovessa olevaa postikorttimaisemaa Prahasta.

Vierailija
40/40 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko useasti volttikuskin nenä litistyneenä ikkunaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi