Haussa hyvä englanninkielinen äänikirjapalvelu
Olen kuunnellut viime vuosina paljon englanninkielisiä äänikirjoja YouTuben kautta. Nyt mukaan kuitenkin tulivat mainokset, joita tulee jopa kymmenen minuutin välein kahden minuutin ajan, mikä on sietämätöntä. Mainokseton YouTube maksaa 12 euroa kuukaudessa, mutta koska kirjat saattavat kadota kesken kaiken ja meno on muutenkin sekavaa hakuammuntaa, en halua maksaa.
Maksaisin mielelläni vakaasta ja järjestelmällisestä äänikirjapalvelusta. Tarjontaa on paljon, ja valinta on vaikea. Pidän eniten seikkailukirjoista ja maailmanlopun meiningistä eli ihmiskunnan selviämistarinoista (ja siitä, kun ei selvitä). Osaisiko joku suositella äänikirjastoa?
Kommentit (7)
Mun kirja appissa on ainakin paljon englannin kielisiä äänikirjoja. Eiköhän kaikissa isoissa kirja appeissä oo ja samaan hintaan voit lukea myös suomeksi ja myös tekstimuodossa.
Helmet - kirjastolla on myös kaksikin äänikirjapalvelua: Ellibs jossa on suomenkielisistä kirjallisuutta ja huono käyttöliittymä ja Libby jossa on hyvä appsi ja mm enkun kielistä kirjallisuutta.
Vierailija wrote:
Aubible on hyvä, valikoima on laaja.
Audible vaikuttaa hyvältä. Hinnoittelu kuitenkin askarruttaa, koska vajaalla kympillä saa yhden kirjan kuukaudessa. Nykytilanteessa minä kuuntelen 4-8 kirjaa kuukaudessa, usein enemmänkin.
Pitääpä katsoa, mitä tuolla edellä mainitussa Helmet-palvelussa on. Jos sen kuuntelisi tyhjäksi ensin ja vasta sitten kaivaisi kuvettaan.
Ap
Mulle on riittänyt hyvin storytel, bookbeat, nextory valikoimat
Riippuu millaisia kirjoja haluat lukea/ kuunnella.
Minä kuuntelen storytelin kirjoja englanniksi ja hyvin toimii.
Vierailija wrote:
Riippuu millaisia kirjoja haluat lukea/ kuunnella.
Minä kuuntelen storytelin kirjoja englanniksi ja hyvin toimii.
"Pidän eniten seikkailukirjoista ja maailmanlopun meiningistä eli ihmiskunnan selviämistarinoista (ja siitä, kun ei selvitä)." :)
Aubible on hyvä, valikoima on laaja.