Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko ja pussaako miehesi?

Vierailija
14.10.2023 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, välillä liikaakin.

Vierailija
2/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä, välillä liikaakin.

Ai molempia?

Voiko liikaa pussaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu ja pussaa. 

Vierailija
4/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee molempia.

Vierailija
5/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä aikaa?

Vierailija
6/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhunut ei ole juuri koskaan, nykyään ei enää juuri ollenkaan. Ennen pussaili liikaa, nykyään ei lainkaan.

Vierailija
7/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu paskaa ja pussaa naapurin naisen häpyhuulia.

Vierailija
8/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu, pussaa, halaa ja tuo lempikukkia.  

Vierailija
9/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan 

Vierailija
10/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaa ja puhuu, usein puhuu niin paljonkin, että ei jaksaksi millään kuunella ja kohdallani menee vain niinittelyyn ja samalla korvasta sisään ja toisesta ulos. Itse olen ihan päinvastainen, en paljoa juttele ja muutenkin en kauheasti tunteita näytä.

Vierailija
11/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelemme hyvin paljon ja meillä riittää aina keskusteluaiheita. Läheisyyttä on myös juuri sopivasti, nukahdammekin aina käsi kädessä ja aamulla, kun heräämme, niin käsi löytää heti toisen käden. Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta. 

Vierailija
12/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan.

Vierailija
13/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Juttelemme hyvin paljon ja meillä riittää aina keskusteluaiheita. Läheisyyttä on myös juuri sopivasti, nukahdammekin aina käsi kädessä ja aamulla, kun heräämme, niin käsi löytää heti toisen käden. Yhdessä olemme olleet yli 20 vuotta. 

Oioi.

Vierailija
14/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

❤️

Vierailija
15/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu liikaakin, vaan ei minun kanssani. On kuulemma kaikki jutut jo puhuttu 20v aikana ja osaa lukea minua ilman puhettakin. Pussaa kyllä päivittäin useita kertoja.

Vierailija
16/26 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelee kyllä ja pussailee. Meillä on ihanaa fyysistä läheisyyttä, pitää kädestä, ottaa kainaloon, hipaisee ohi mennessään jne. Mutta alun jälkeen ei ole kehunut tai juurikaan puhunut tunteistaan tms. Alussa sanoi ihania asioita ja kaipaisin sitä edelleen (oltu vasta vajaa vuosi yhdessä). Itse puhun ja huomaan että hän tykkää kuulla kivoja asioita minulta, mutta olen aika ihmeissäni kun hän ei puhu. Ei tunnu luontevalta pyytää toista kehumaan kun muuten huomioi, mutten tiedä haluanko pidemmän päälle suhdetta jossa en ikinä kuule toiselta mitään mukavaa.. 

Vierailija
17/26 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän ei ole silleen mikään kovin romanttinen lepertelijä, mutta esim. Jos sanon että rakastan häntä niin hän vastaa että minäkin sinua. 

Tai jos kehun häntä maailman seksikkäimmäksi niin hänkin minua ja näin <3

Halataan ja pussaillaan päivittäin monta kertaa, itse toki haluisin olla hänessä kiinni 24/7  x)

Yhdessä nyt 13v.

Vierailija
18/26 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli kärsinyt yksinäisyydestä ennen kuin aloimme seurustella ja halusi aina yhdessä ollessamme pitää koko ajan kiinni, nukkua lähekkäin ja pussata. Puristi hellästi etten vain katoa. Minulla oli tunne että täytin hänen kaivoaan, se tuntui mukavalta. Nyt kaivo on selvästi täydempi, mutta halaamme ja pussaamme edelleen joka päivä. Se on ihanaa, koska oma exäni ei halunnut läheisyyttä eikä romantiikkaa, suorastaan torjui halaukseni, joten teeskentelin itselleni etten minäkään kaipaa sellaista. Mutta nykyisen myötä olen huomannut, miten ihanaa kun on mies joka rakastaa ja jota minä saan rakastaa takaisin ja koskettaa niin paljon kuin haluan.

Vierailija
19/26 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo puhuu varsinkin silloin, kun seuraan mielenkiintoista ohjelmaa. Tahtoo hölöttää ohjelmassa kertojan päälle.

Olenkin juuri ottanut käyttöön Jopet shown sketsistä terapeutin ja terapiassa olevan pariskunnan naisen kumppanin(miehensä) tokaisun: -ooppa hiljaa. -ooppa nyt vähän aikaa hiljaa siinä.

Vierailija
20/26 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaa aamulla ekaksi ja illalla vikaksi. Ja tullessa ja mennessä. Puhuu jonkin verra, mutta ei kauhean puhelias. Siksi on mukava juoda viiniä yhdessä, kun puhuu enemmän.

yhdessä 10 vuotta. Molemmat vähentyneet alusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi