Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono huumori keppihevosena irtisanomiselle?

Vierailija
14.10.2023 |

Ahdistaa, kun ei pääse tuomitsemaan liian vähillä tiedoilla! Mikä se vitsi oli Helen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin itse tälläiseen myyjään yksipäivä, kuulin sivusta kun kutsui jotain vanhempaa miestä mestariksi, mies vastasi takaisin mikä helvetin mestari minä mukamas olen. Kaipa ne vetää jotain ihme showta tuolla ja heitä on jopa siihen opastettu. Kaikki ei välttämättä jaksa sitä kuunnella.

Vierailija
2/3 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nou hätä sinimusta säätää sellaiset lait että voi antaa potkut ilman mitään syytä. Tärkeintä että siihen saa jonkun ilmaisen työkokeilijan tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Törmäsin itse tälläiseen myyjään yksipäivä, kuulin sivusta kun kutsui jotain vanhempaa miestä mestariksi, mies vastasi takaisin mikä helvetin mestari minä mukamas olen. Kaipa ne vetää jotain ihme showta tuolla ja heitä on jopa siihen opastettu. Kaikki ei välttämättä jaksa sitä kuunnella.

Mä en taida oikein sopia myyjäksi enkä ole sellainen. Sanoin valittavalle asiakkaalle että ei sun ole pakko ostaa mitään. Aivan järkyn kauan kitisi jotain myyjälle ja minä en enää jaksanut odottaa niin tuli sanottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän