Kumpi naisille merkkaa enemmän? Komeat kasvot vai hyvä kroppa?
Kommentit (35)
Vierailija wrote:
Hymyilevät lempeät kasvot ja miehekäs könsikäs vartalo.
Millainen olisi könsitön vartalo?
Mies ei saa olla kaunis, vain karulla tavalla miehekäs mies saa kyllä syttymään. Rauhallinen, itsensä ja muiden kanssa tasapainossa oleva luonne on aivan yhtä tärkeää.
Kroppa. Miehestä pitää näkyä terveelliset elämäntavat ja mieltymys kestävyysliikuntaan sekä ulkoilmaelämään. Ei siis mikään muskelimasa eikä isitisuinen "nallekarhu" vaan sopusuhtaisen solakka miesvartalo on hot!
Sopivan aktiivisen ulkoilmaliikkujan kasvotkin on yleensä oikein jees eikä jollain silmienvärillä tai hiuksilla/kaljuudella saati hymykuopilla tai korvanmuodolla ole minkäänlaista merkitystä. Se riittää että on ne silmät, että näkee (ainakin silmälasien/piilarien kanssa) ja korvat jotta kuulee (vaikka kuulokojeen avulla), koska muuten olisi hieman hankala viettää yhteistä vapaa-aikaa jossain luonnonpuistossa vaeltaen.
Vierailija wrote:
Iso lerssi saa syttymään 💕💕
Kiva juttu, mutta kysymys oli nyt naisten mieltymyksistä.
En ole "komeuden" perään ollut koskaan, mutta mukavannäköisyys on tärkeää. Eli kivat kasvot.
Vahvan näköinen kroppa ja iloiset silmät.
Rakkaus.
En pystyisi seksiin ilman rakkautta, suhteesta nyt puhumattakaan.
Noin yleisesti ottaen olen aina hullaantunut kokonaisuudesta. En pidä itsevarmoista ihmisistä. Jotenkin asiaan liittyy äidillisyys ja hoivaustarve. Olen ihmistyyppiä pullantuoksuinen kotiäiti, vaikken sellainen varsinaisesti missään vaiheessa elämääni ole ollutkaan
Silmät ja vartalo. Läskit ei sytytä.
Kokonaisuus, joka muodostuu miehen fyysisestä ja psyykkisestä olennosta. Ei tarvitse olla nuori, pitkä tai erityisen komea. Kun asenne on kunnossa, mieskin muuttuu silmissä vastuttamattomaksi.
Mun on pakko sanoa että en osaa valita. Molemmat on tärkeitä. Oma mies on urheilullinen ja lihaksikas ja mun mielestä maailman komein mies kasvoiltaankin. Käyn tosi kuumana häneen, vaikka silti ne ykkösominaisuudet onkin sisäisiä. Rakastan tuota ihmistä kokonaisuutena.
Iso lerssi saa syttymään 💕💕