Ihan hönö olo
Mulla ei ole hyviä kenkiä ja huippaa. Ei saa nukuttua, kun hallitus leikkaa.
En mene pihalle pyörtyilemään.
Kommentit (19)
Mä Hönö on työtön ja nukun 4 h yössä.
Kun työkkäri laittaa töihin niin siivoan asunnon 2 kertaa vuodessa, en vaan jaksa vapaapäivinä mitään. Koko ajan on uusi työpaikka ja pitää siellä opetella niin pakko levätä vapaa-ajat soffalla.
Sama täällä, hönö olo ,väsyttää, vituttaa, ei ikinä rahaa jne
Mulla Hönöllä on nyt vatsa koko ajan kipeä, koska en osaa töitä. Ja lisäksi pitää miettiä hallituksen leikkauksia ja panikoida niitä. En kyllä jaksa asuntoa siivota, hyvä kun jaksan 4 hengen pyykit pestä.
Siivoan sitten ensi keväänä, kun työ päättyy.
Kun minua kutsutaan tukityöllistetyksi Hönöksi niin minä kutsun pitkiä ihmisiä työpaikalla kirahveiksi, ylipainoisia norsuiksi ja lyhyitä miehiä pikkumieheksi ja kaikilla on kivaa.
Lääkäri ei varmaan tiedä, että hän ei enää 30-vuotiaana kasva pituutta niin hyvä neuvoa.
Juu, minä Hönö luin AMK tutkinnon enkä saanut palkkaa enkä kahvia, sinä saat palkkaa mutta olet koko loppuikäsi pikkumies.
Ihana, ystävällinen me - henkinen Suomi
Hönö joka joutuu pelkäämään miehen raivokohtauksia joka päivä laitetaan typ-palveluun ja hommataan lääkkeet. Sellaista se on se viranomaisten auttaminen.
Kun lapsi täyttää 18 - vuotta niin Hönö on vapaa.
Kun mä Hönö olin työkokeilussa auttamassa osastonsihteeriä niin tuli ruma 30-vuotias mieslääkäri joka vei multa tietokoneen lääkärikierrokselle, ei käytöstapoja, tosi huonosti käyttäytyvä, koppava ilkeä ihminen
Kun mä Hönö olin lääkärissä niin kysyin jotain niin lääkäri tiuskaisi, että hän kertoo nyt ensin.
Ajattelin, että noinko ilkeitä nuo 30-vuotiaat miehet nykyään on.
Onneksi sairaalaan ei Hönön tarvitse mennä työkokeiluun kuin kerran.
Ja jos menen lääkäriin niin kerron kyllä miten se käyttäytyi koko kaupungille.
Oliko ilkeä vastaanotolla. Ei anna asiakkaan sanoa asiaa loppuun vaan rupeaa tiuskimaan, että minä kerron nyt.
Vie vaimollesi terveisiä, että on ilkeän kusipää lääkärin kanssa naimisissa.
Kun mä Hönö kävin herpeksen vuoksi silmätautuen poliklinikalla niin naislääkäri oli mukava, mutta mieslääkäreistä en voi sanoa samaa.
Sairaala oli paskin työpaikka missä Hönö on ikinä ollut: ei palkkaa, ei kahvia tauolla, tietokone vietiin ja jo ensimmäisenä päivänä tiuskittiin, että osastonsihteeriksi on jono, että turha kuvitella niitä töitä saavasi, kiva sitten karenssin uhalla alkaa niitä töitä opettelemaan.
Mä Hönö en ole ajanut autoa enää 4 vuoteen enkä meinaa ajaakaan.
Nousis varmaan haloo, jos moni tajuais, että jos joutuu sairaalan osastolle esim. kaatuu talvella niin naapurin työtön Hönö voi olla työkeilussa siellä osastolla ja nähdä....
Hönö saa sairaalassa tunnukset Lifecareen.
Kalja on hyvää hönöttelylääkettä. Kunhan ei hönötä liikaa.
miksi minä työtön tradenomi Hönö Tiainen en pääse eläkkeelle!
Juu, kyllä me keski-ikäiset Hönöt kuollaan nuorena. Meillä ei ole rahaa muuta kuin istua kotona sisällä.
Onneksi päättäjät ei tiedä kuinka huonossa kunnossa keski-ikäiset on.
En mä jaksaisi edes mennä uimahalliin uimaan. Mutta ei ole onneksi siihen rahaakaan.