Haluaisin olla mies
Olen keski-ikäinen nainen ja yhä enemmän haluaisin olla mies. Näin kaupassa naisen, jolla oli upea peppu. Ajattelin ,että olisi ihanaa jos olisi penis ja saisi seksiä hänen kanssaan. Mitään lesboiluja en halua. Haluan aidon peniksen. Mitä teen?
Kommentit (11)
No jos et halua lesboilua niin ei taida jäädä muuta vaihtoehtoa kuin roolinvaihto miehesi kanssa.
Puet ja meikkaat hänet oikein nätiksi ja annat kunnolla dildovaljailla kyytiä.
Minäkin suosittelen tuota täydellistä roolinvaihtoa miehesi kanssa. Me olaan harrastettu sitä puolisoni kanssa jo jonkin aikaa. Aluksi oltiin vain satunnaisesti silloin tällöin viikonloppuisin, mutta nykyisin yhä vain useammin arkenakin ja loma-aikoina olen meillä miehenä jopa viikkoja. Se on kivaa kun vaimoni (siis mun mies passaa) ja itse teen mitä päähäni "miehenä" juolahtaa.
Alkuun mies oli täysin vastahankaan, mutta kun sain hänet ensimmäisen kerran houkuteltua ja puettua vaatteisiini naiseksi, niin nyt kun on tottunut rooliinsa "vaimon osassa" niin on jopa mua innokkaampi tuohon roolinvaihto leikkiin. Ollaan onneksi suht saman kokoisia, niin ei edes tule ylimääräisiä vaatekustannuksia, senkus menee vain toisen vaatekaapille ja etsii sieltä mitä päälleen pukee. Istun nytkin tässä koneella miehen vaatteissa sen bokserit ja lököisät kotivarkkarit jalassa t-paidassa.
Mies, siis tänään meidän perheen nainen laittoi juuri pyykkikoneen pyörimään apukeittiössä ja meni sieltä keittiöön tyhjentää keittiössä astianpesukonetta kotimekossaan jonka alla sillä taitaa olla omatkin suosikkini Slogin pikkarit ja rintsikan joihin on hommattu b-kuppi koon täytteet näitä meidän touhuiluja varten.
Ajattelen kans noin kun nään kauniin pepun, enpä tuota pidä mitenkään outona. Kyllä naisetkin ihailee kauniita peppuja.
Vierailija wrote:
Ajattelen kans noin kun nään kauniin pepun, enpä tuota pidä mitenkään outona. Kyllä naisetkin ihailee kauniita peppuja.
Mutta eikö silloin ole vähintään bi ellei ihan lesboksi ala?
Jos olisit vain kateellinen toisen naisen upeasta pepusta, niin olisit täys hetero, mutta kun tuntee vastustamatonta halua katsella upeaa peppua ja ehkä tekisi mieli vähän kädellä kokeilla muotoja sekä puristella, niin onhan siinä väkisin vähän seksuaalisia haluja mukana.
Tuolla jo ehdotettu roolipelit miehesi kanssa taitaa olla se helpoin ja nopein vaihtoehto, ellet sitte todella halua alkaa lesboilla.
Olis kiva saada kokea se yhdyntä miehenä, ja muukin seksi.
Tänään mies halusi kovasti, koska puhui ja ohjasi käteni kullilleen, sitten sanoi että pesty ja puhdas. No tietty tajusin ottaa suihin, mutta innostui kovasti ja hyppäsikin päälleni panemaan. Siis tosta vaan.
No siinä jyysti lähärissä pitkästaikaa kunnolla, ja nyt on poski sängestä rohtunut!
Sitten pyyteli anteeksi "itsekkyyttään".. no ei olis tarvinut. Halusi sitten antaa mulle heti käsihoidon, mutta en nyt kaivannut, vaan sanoin, että
niin monta kertaa olet minut hoidellut niin eihän meidän tarvitse näitä laskeskella. Kumpi haluaa, saa aina! se on yksi paras periaate näinkin pitkässä liitossa kuin meillä.
Rakastan ja himoan ja tuntuu toinenkin niin tekevän.
itse tahtoisin vain upottaa kasvoni niiden upeitten peppujen pakaroiden väliin.
Ettekö te naiset jo ole? Viimeiset viisikymmentä vuotta asiaa on ainakin tavoiteltu.
Onpa hauskaa;)) Aika hauska ajatus, ajatuksena sulla.
Itse en muista ikinä, että oisin 'jotenkin halunnut' olla jonkun muun haarukassa, jos ymmärrät yskän?
Toki. Jokainen voi, ajattelisin ainakin, hiukan jotain 'mielikuva jumppaa ko.ajatuksellasi' hyvin harrastaa!
Se olisi mielestäni, samalla sekä hassunhauskaa;)) että samalla (seksuaalisesti; heterot, lesbot, homot, transit.jne) ehkä vousi sanoa 'opettavasista' kun on niistä toisen pöksyissä-saappaissa, tai munissa?
Eikö nii. ;)
Et sä mitään seksiä naisilta saisi, joten ole tyytyväinen siihen, mitä on.