Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys youtubesta

Vierailija
14.10.2023 |

Tulee välillä ilmoitus ruudulle ettei ole sallittua katsoa videoita, ellei ole mainokset päällä ja mainosestoa ei saa käyttää. Tai sitten pitää maksaa n 12e kuussa Premiumista. Mitä pitäisi tehdä? Miten olette asian ratkaisseet. Vielä videot näkyvät. Olen pienituloinen ja en osta suomalaisten mainosten perusteella mitään koskaan. Onko ideoita? Pitääkö se 12e Premium ottaa. Olen käyttänyt Chromea nämä vuodet ja varmasti sitä kautta on kerätty tietoa mitä ostan (ja muut ostavat) tai mikä kiinnostaa, verkkokaupat saaneet siitä vinkit ja kivijalkaliikkeet mahdollisesti. Samoin Google ja sitä kautta Youtube jotain tuloa. 

Kommentit (5)

1/5 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katton vaa ne mainokset. Ei jaksa mitään estoja käyttää.  

Vierailija
2/5 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaimessa käytän estoa ulisi ne mitä vaan. Chromecastillä katsoessa pakko sietää mainokset, laitan vain äänet pois ja katson muualle tai haen kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo turtunut niihin mainoksiin.

Eniten harmittaa, kun kymmenen minuutin biisiin tulee mainoksia keskelle biisiä :(

Vierailija
4/5 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Selaimessa käytän estoa ulisi ne mitä vaan. Chromecastillä katsoessa pakko sietää mainokset, laitan vain äänet pois ja katson muualle tai haen kahvia.

Minusta tuntuu ettei hermot ja järki kestä niitä mainoksia. Lienen joudun Premiumiin joku päivä. Ellei sitten voi katsoa näin ilman. Videoiden tekijät myös kesken videon mainostavat jotain.

Vierailija
5/5 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minusta tuntuu ettei hermot ja järki kestä niitä mainoksia. Lienen joudun Premiumiin joku päivä. Ellei sitten voi katsoa näin ilman. Videoiden tekijät myös kesken videon mainostavat jotain.

Sitähän ne juuri toivovat. Mä en anna yhtään senttiä Googlele joka toimii noin vihamielisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän