Tummahiuksiset yli 40v miehet ja harmaantuminen
Ja värjäätkö hiukset ja/tai parran? Muutenkin kiinnostaa kuinka miehet kokee hopeasudin pyyhkäisyn, kun ulkonäkö muuttuu.
Kommentit (48)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Arnold Schwarzenegger näyttää uudessa mainoksessa jotenkin "hassulle" hiukset värjätty, parta ja kulmat harmaat. Usein tummilla miehillä sävyä ei saada luonnolliseksi kun pohjalla on se harmaa, joko väristä tulee liian tumma omiin kasvoihin nähden tai sitten luonnottoman punertava. Ikääntyessä kasvojenkin väri haalistuu, naiset saa petrattua kasvojen sävyä kevyellä meikillä.
Arnold Schwarzenegger ei taida kuulua niihin miehiin, jotka välittävät siitä, mitä tuntemattomat naiset neuvovat keskustelupalstoilla tai ylipäätään missään.
Joutunut kuitenkin väripurkille. Tässähän lähinnä pohditaan hiusten sävymaailmaa, katseilta ei säästy ikääntynyt arskakaan.
Totta kai hän on mennyt väripurkille. Ihme on, jos ei ole ottanut hiustensiirtoa/aitohiusperuukkiakin, kuten suurin osa Hollywood-miehistä. Testosteronihoidot ovat myös varmasti käynnissä, kuten Stallonellakin. Jos minulla olisi rahaa, niin tekisin ihan samat operaatiot ulkonäköni eteen jo alle nelikymppisenä.
Vierailija wrote:
Tuuheat suht pitkät hiukset täälläkin. Harmaita on tullu tasaisesti, alkaen parikymppisestä. Nyt puoli päätä jo hyvinkin harmaana.Muuten on kyllä säilynyt nuorekkaana ja monesti kuullut että näytän alle 30 vuotiaalta. Mukavaa olla erilainen,empä taida tehdä mitään.
M40
Pitkät hiukset joissa puolet harmaata? Sori, mutta et todellakaan näytä alle 30-vuotiaalta etkä erilaiselta, tuo on perustyyli 55+ "hengelliselle" sedälle joka luulee poninhännän tekevän itsestään nuorekkaan.
Vierailija wrote:
Harmaat hiukset eivät ole mikään ongelma kaljuuntumiseen verrattuna. Kaljuuntuminen on miehen pahin ulkonäöllinen kriisi lyhyyden kanssa samalla viivalla. Harmaat voi ja kannattaa värjätä pois.
Puhu omasta puolestasi. Itse ottaisin paljon mieluummin kaljun miehen kuin harmaatukkaisen. Se harmaus vaan on niin "OLEN VANHA!!!" leima ihmiselle. Mutta nuorikin voi olla kalju.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Harmaat hiukset eivät ole mikään ongelma kaljuuntumiseen verrattuna. Kaljuuntuminen on miehen pahin ulkonäöllinen kriisi lyhyyden kanssa samalla viivalla. Harmaat voi ja kannattaa värjätä pois.
Puhu omasta puolestasi. Itse ottaisin paljon mieluummin kaljun miehen kuin harmaatukkaisen. Se harmaus vaan on niin "OLEN VANHA!!!" leima ihmiselle. Mutta nuorikin voi olla kalju.
Mulla on kiihkeä, intohimoinen tapailumies/rakastaja 60vuotta. Entinen tummahiuksinen, nykyinen hopean värinen. Paksu ja vahva tukka, vaikka kuulemma ohentunut. Aah!
Korjaan, puolipitkät. Älä ole noin karkea, kyllä tiiän että rakastuisit muhun jos näkisit😅
Miehellä luonnoton "ruunan ruskea" on kornein mitä olen nähnyt noin 50-v. miehellä. Ihmettelen kampaajaa, tuo nimittäin ei ollut kotivärjäys.
Olen nainen ja hiusteni sävy erikoinen kastanja. Hyvällä kampaajalla saan täysin luonnollisen sävyn harmaita peittämään, mutta se vaatii käyntejä n. 3 viikon välein juurikasvun takia. Alkaa näyttää heti kaljuuntuvalta kun harmaa tyvi kasvaa. En usko että miehet jaksaa ja kehtaa yhtenään tuollaista kauneudenhoitoa.
Ap ei kaivannut naisen mielipidettä, mutta kommentoin silti. Luonnollisuus on useimmiten paras hiusväri miehelle. Esim. käy silmään julkkiksista tv.-toimittaja Jan Andersinin vaihtuva hiusväri. Jos haluaa värjätä, käytävä hyvällä kampaajalla ja usein, kuten tuossa ylläkin kerrottiin. Mutta mielummin ei.
Parta ja hiukset harmaantuu eikä se hetkauta suuntaan eikä toiseen.
Isäni, jolla oli nuoruudessa melkein mustat hiukset, alkoi harmaantua vähän päälle kolmkymppisenä, kun taas vaalealla äidilläni on edelleen kuusikymppisenä aika lailla nuoruutensa hiusväri. Itse olen perinyt vaaleat hiukset, joten tuskin tarvii harmautta pitkään aikaan murehtia. Kiva plussa vaaleudessa.
Olen 50 v. eikä ole harmaita hiuksia saati harmaata partaa. Ihan tummia ovat. Isä alkoi harmaantua vasta 70 v. jälkeen, eikä edelleenkään kovin paljon.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tuuheat suht pitkät hiukset täälläkin. Harmaita on tullu tasaisesti, alkaen parikymppisestä. Nyt puoli päätä jo hyvinkin harmaana.Muuten on kyllä säilynyt nuorekkaana ja monesti kuullut että näytän alle 30 vuotiaalta. Mukavaa olla erilainen,empä taida tehdä mitään.
M40
Pitkät hiukset joissa puolet harmaata? Sori, mutta et todellakaan näytä alle 30-vuotiaalta etkä erilaiselta, tuo on perustyyli 55+ "hengelliselle" sedälle joka luulee poninhännän tekevän itsestään nuorekkaan.
Kuulostat koulukiusaajalta, joka luulee ilkeiden kommenttien parantavan omaa itsetuntoasi.
Vierailija wrote:
Isäni, jolla oli nuoruudessa melkein mustat hiukset, alkoi harmaantua vähän päälle kolmkymppisenä, kun taas vaalealla äidilläni on edelleen kuusikymppisenä aika lailla nuoruutensa hiusväri. Itse olen perinyt vaaleat hiukset, joten tuskin tarvii harmautta pitkään aikaan murehtia. Kiva plussa vaaleudessa.
Minulla on vaaleat hiukset ja ensimmäiset harmaat ilmestyivät pian 40v jälkeen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minulla on vaaleat hiukset ja ensimmäiset harmaat ilmestyivät pian 40v jälkeen.
Tummahiuksisilla on ero merkittävä, vaaleat ja maantienharmaat päät säästyy suurelta kontrastilta ikääntyessä.
Sivu
Kumppanilta vedetään sivukaljut, haluaa harmaat ohimot pois, jää tupsu päälaelle vielä omaa sävyä.
Vierailija wrote:
Minunkin mies oli nuorempana vaaleahiuksinen ja nyt 55v vaalean harmaat, lähes valkoiset hiukset. Mies jonka hiukset harmaantuu ei kaljuunnu vanhempana. Mies joka värjää hiuksia on yök. Varsinkin jos on värjännyt hiukset tummaksi, näyttää tosi kornilta.
Vai niin. Minulla on sinulle uutinen: Olen mies, nuorena minulla oli ruskeat hiukset. Ensimmäiset harmaat hiukset ilmestyi varmaankin kaksviitosena.Tällä hetkellä (60+) tuskin yhtään ruskeaa hiusta, eri sävyn harmaita vain. Päälaelta alkoi hiukset harventua (niin että itse aloin siihen huomiota kiinnittää) noin nelikymppisenä. Nyt päälaki puolikalju, ja hiusraja paennut kohti päälakea. Harmaantuminen ja kaljuuntuminen menee suvuittain, eli on siis periytyvä ominaisuus kuten on hiusraja, korvan tai nenän muoto, pituus, silmien väri, sormet, varpaat sekä monet, monet muut. Ikinä en ole hiuksiani värjännyt enkä tule värjäämään. Ovat sellaiset kuin ovat, ja siinä se. Samassa sisarusparvessa voi olla hyvinkin erilaisia kasvonpiirteitä, hiusrajoja, silmien värejä, vaikka kaikki sisarukset ovat samalle isälle ja äidille. Oman isäni kasvonpiirteet periytyivät selvästi äitinsä isältä, sen sijaan isäni veli ja sisko olivat enemmän isänsä näköisiä. Isälläni hiusraja periytyi äitinsä isältä, sama "pirunlippa"- malli periytyi isältäni minulle, ja näyttää periytyvän pojalleni myös. Sama juttu harmaantumisen ja kaljuuntumisen kanssa. Kyse on siitä mitenkä on missäkin kohdassa geenilotossa onnistanut.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Arnold Schwarzenegger näyttää uudessa mainoksessa jotenkin "hassulle" hiukset värjätty, parta ja kulmat harmaat. Usein tummilla miehillä sävyä ei saada luonnolliseksi kun pohjalla on se harmaa, joko väristä tulee liian tumma omiin kasvoihin nähden tai sitten luonnottoman punertava. Ikääntyessä kasvojenkin väri haalistuu, naiset saa petrattua kasvojen sävyä kevyellä meikillä.
Arnold Schwarzenegger ei taida kuulua niihin miehiin, jotka välittävät siitä, mitä tuntemattomat naiset neuvovat keskustelupalstoilla tai ylipäätään missään.
GETT TAUNN!!!
-iso osa ei värjää
-osa vetää kaljuksi
Siis kaljuksi vedetään ihan vaan harmaantumisen takia?
Joutunut kuitenkin väripurkille. Tässähän lähinnä pohditaan hiusten sävymaailmaa, katseilta ei säästy ikääntynyt arskakaan.