Naapurin uliseva koira
Naapurissa ulisee koira lähes joka päivä. Ajalla ei ole mitään väliä, välillä jopa yöllä kahden maissa on ulvonut. Hermot alkaa jo mennä. Pistin lapun postiluukusta naapurille, että koiranne ulvoo teidän poissaollessanne. Teinkö oikein?
Kommentit (26)
KOIRA PITÄÄ SAADA JÄTTÄÄ SISÄLLE HUONEISTOON JOS KÄY VAIKKA APTEEKISSA KOSKA EI HYPER MARKETTIINKAAN SAA OTTAA KOIRIA SISÄLLE JA JOILLEKIN TULEE NIISSÄ MUUTENKIN HYPER VENTILAATIO KOHTAUS MARKETISSA KUN NYKY IHMINEN VALITTAA KAIKESTA MUT TEENNÄISTÄ SE ON KOIRAN ULINA VOI KYLLÄ KERTOA MYÖS JOSTAIN ETTEI SEN OI HYVÄ KUN ON YKSIN JA JOSKUS OMISTAJAKIN VOI SEOTA JA KOIRA SYÖ SOHVAN JA TEKEE SOHVANTÄYTEKAKAN JA SIT SE NIIDEN ISÄINNÖITSIÄ LAITTAA NUPPINEULOILLA KIINNI KOIRALAPUN TALON ETEISEEN JA SIT KAIKKI TIETÄÄ MIKÄ ON VIALLA EIKÄ YHTÄÄN KUNNIOITETA SIT ENÄÄ YKSITYISYYTTÄ!!
Vierailija wrote:
Mulla on mustanpörssin syanidikauppaa. Olen erikoistunut kätkemään syanidikapselit lihapalleroihin. Laita viestiä, niin toimitan 89 euron maksua vastaan sinulle kymmenen "terästettyä" lihapalleroa. Suosittelen pudottamaan ne naapurisi postiluukusta, jos tiedät, että koira pääsee niihin siten käsiksi. Muussa tapauksessa suosittelen sijoittamaan ne koiran ulkoilureitille järkevästi puiden / lyhtypylväiden / muiden maamerkkien juureen. Kyllä ulisija sieltä saa itselleen makupalan, joka lopettaa ulinat ainiaaksi. Ota yhteyttä!
Ai kauhee! 🤭
Koirista lähtevä ääni on normaalia elämisen ääntä, sille ei isännöitsijä tai naapurit voi mitään. Mun koirat ulvoo ja valituksia on tullut mutta no can do 😂
Ensin lappu omistajalle
Isännöitsijälle ilmoitus
Oman paikkakunnan esylle ilmoitus, jos isännöitsijä ei auta, voi tehdä netissä.
Jos koira on vanha, sillä voi olla dementiaa, joka on yleistä koirillekin, hätääntyy yksin ollessaan vaikka nuorena olisikin osannut olla yksin.
Käytetäänkö sitä ulkona tarpeeksi, onko aktiviteettejä?
Vierailija wrote:
Joo. Seuraavaksi ilmoitat isännöitsijälle, jos koira ei hiljene vieläkään.Helsinki asut vuokralla Heka,ymm vuokra talot tai omistusasunto kerrostalot: Isänöitsijälle häirintä ilmoituksiin A 4 paperille.Häiriö päivät kellon ajat,lisäksi tarvitaan saman rapun asuvien 2 mun huoneiston henkilön nimet eli allekirjotukset siihen ja sinä olet kolmas nimi.Yksin et voi mitään,paperia yksin alekirjotetuna on nolla tai ilmoitus muu ei notetarata yhden henkilön..
Paskarakkeja koko Suomi täynnä.