Teille ostetaan iso toblerone-pötkö. Montako palaa syöt päivässä?
Ne palat ovat tosi isoja, mutta olen syönyt nyt kolme. Vähän kaduttaa.
Kommentit (55)
Syön kokonaan päivän aikana sen keltaisen, en tykkää tummasta suklaasta. Enemmänkin mahtuisi. Jouluksi ostan joka päivälle oman 360 grammaisen 23.12-26.12.,lisäksi muita herkkuja.
En yhtään. Yksi pahimmista suklaista, jonka tiedän.
Puoli pötköä menisi ja on mennytkin :P Ihan sairaan hyvää! Vielä jos voi yhdistellä niitä eri makuja (perus-valkoinen-musta) niin voi nams1
Huomenna lähdettävä kauppaan!
En pysty syömään yhtään palaa mitään suklaata, en tykkää. Toblerone on ihan erityisen pahanmakuinen toffeemössöineen
Puolet tänään ja toinen puoli huomenna. Tai sitten syön päivässä koko pötkön. Toblerone on ihanaa 😋💛
Vierailija wrote:
Voi vidddu näitä vastauksia 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
"Syön yhdestä palasta kymmenesosan, sitten saankin olla koko loppuvuosikymmenen syömättä makeaa, sillä tuokin määrä on minulle liikaa.
Iloa syksyyn toivottaa nainen, jolla on 65F-kupin pystyt rinnat ja terhakka peppu"
Kaikki vain eivät ole samanlaisia ahneita paskiaisia kuten ap ja sinä olette.
En ostaisi sellaista, koska sitten tulisi houkutus. Sitä paitsi aika kallita.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
"Syön yhdestä palasta kymmenesosan, sitten saankin olla koko loppuvuosikymmenen syömättä makeaa, sillä tuokin määrä on minulle liikaa.
Iloa syksyyn toivottaa nainen, jolla on 65F-kupin pystyt rinnat ja terhakka peppu"
Onneksi ei myöskään kuiviahiekkapilluja, niinkuin sä.
Vierailija wrote:
Kuinka paljon yksi pala painaa?
Siitä haukkaa noin neljä kertaa. Ap
En yhtään, heitän roskiin. Sehän on epäterveellistä, kaikki sen tietää, joten miksi söisin?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Heitin sen roskiin. Se tulee muuten syötyä liian paljon, liian nopeasti.
Mielummin ostaa pienen patukan se riittää.
Heitit roskiin? No siinäpä taas fiksua käytöstä heittää hyvä tuote pois. Oisit antanut jollekulle tai sitten biojätteeseen jos nyt noin ällöttävää oli (tai ei omaa yhtään itsehillintää). Mutta ei roskiin.
En pyytänyt sellaista ja yritin sanoa, etten halua sitä. Tiukka linja. Jollekin paljon kuluttavalle kilpapyöräilijälle olisin voinut sen antaa, mutta en tunne sellaisia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Anteeksi kuinka? Kolme palaa päivässä ja sanot noin? Ap
En hirveästi tykkää Tobleronesta. Sanoisin siis 0 - 1 palaa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Voi vidddu näitä vastauksia 🤣🤣🤣🤣🤣
Osui ja upposi esimenopaussin kynsissä kärvistelevään neurootikkoämmääään! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Söin tobleronea viimeksi kymmeniä vuosia sitten. Ap
Jätin sen kauppaan. Tänään sitä ihastelin, mutta totesin, että en halua kanneksia sitä vatsaläskeinä vuotta 2024.
Itse alan voimaan pahoin 🤢🤢 ja en ole edes raskaana tai menkat ei ole edes tulossa tai valumassa edes, joten jättäkää se suklaa, please 🩷🩷🩷🩷