Mikä joulukalenteri 2023?
Kommentit (21)
En kaiketi osta mitään. Dermosilin oli pettymys, pelkkiä meikkejä. Tavallaan kiinostaisi Novitan kalenteri, mutta sen sisältöä ei ole paljastettu, niin aivan liian iso riski. Jos jonkun ostan, niin perus suklaakalenteri.
Minulla on jo teekalenteri ja yksi partion kuvakalenteri. Hankin varmasti vielä jonkun sortin suklaakalenterin lisäksi. Rakastan joulua ja joulukalentereita
Diorin kalenteria odottelen. Oli hyvin edullinen, vain 600 €.
Ensimmäinen vastaus meni sensuurin syövereihin, yritetään uudestaan eli Ferrero Collectionin ja Anthon Bergin kalenterit.
English Tea Shopin teejoulukalenteri, jossa useimmista muista joulukalentereista poiketen on 25 "luukkua".
Lindtin suklaakalenterin jo ostin.
Haluaisin Lumenen kauneuskalenterin. Hinta on jotain 95 e, en tiedä tarkkaan. En vaan raaski laittaa vähiä rahojani siihen.
Minua kiinnostaisi chjokon konvehtikalenteri. Saa nähdä tuleeko tilattua.
Käyttäjä44279 wrote:
Mä jo kerkesin vähän innostua kun katselin Diorin kalenteria. Sitten huomasin hinnan ja mietin että pikkasen ehkä yli mun joulukalenteribudjetin... 😂
Ostin Normalista Belgialaista syklaata sisältävän joulukalenterin. En tiesä ovatko suklaat hyviä vai pahoja, mutta ovat ainakin erilaisia kuin tavikset suklaat.
Kaikki, joissa on huvipuistolaite 🤩 Tähän mennessä löytynyt 5 kappaletta 😃
Viinijoulukalenteri tietenkin!
Löysin täältä: https://joulukalenteri-arvostelut.fi/alkoholi-joulukalenteri/
Schleich farm world joulukalenteri.
Biothermin kosmetiikkakalenteri. Hintansa arvoinen, hyviä tuotteita kasvojenhoitoon.
Käyttäjä44279 kirjoitti:
Tämä olisi kiva, kattelin sen unboxausta Youtubessa ja mm. ihania hajuvesiä oli.
Puoliso ostaa sitten jossain vaiheessa itse valitsemani suklaakalenterin.