Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihduttajat! Millä herkuttelette?

Vierailija
28.12.2006 |

Laitetaas pinoon ne herkut, joilla makean/suolaisen himo lähtee.. Siis sillä tavalla,ettei projekti vaarannu ja syöpötys iske samantien...



Keltainen Jaffa, lasi tai pari, ja sitä sokerillista.

Susette tms vanukas.

näitä n. kerran viikossa.



Jugurtti johon sekoitettu rahkaa, melkein päivittäin. Lähtee nälkä ja makeanhimo!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olenkin karppi, enkä pidä itseni kiduttamisesta ja haluan laihtua llihasmassani säilyttäen.

Vierailija
2/2 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa herkuttelen huoleti kermarahkalla tai kermavaahdolla marjojen kera. Joskus vetelen suolapähkinöitä pari kourallista tai leipäjuustoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla