Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Laihduttajat! Millä herkuttelette?
28.12.2006 |
Laitetaas pinoon ne herkut, joilla makean/suolaisen himo lähtee.. Siis sillä tavalla,ettei projekti vaarannu ja syöpötys iske samantien...
Keltainen Jaffa, lasi tai pari, ja sitä sokerillista.
Susette tms vanukas.
näitä n. kerran viikossa.
Jugurtti johon sekoitettu rahkaa, melkein päivittäin. Lähtee nälkä ja makeanhimo!
Kommentit (2)
Mä kanssa herkuttelen huoleti kermarahkalla tai kermavaahdolla marjojen kera. Joskus vetelen suolapähkinöitä pari kourallista tai leipäjuustoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta mä olenkin karppi, enkä pidä itseni kiduttamisesta ja haluan laihtua llihasmassani säilyttäen.