Facebookissa havaittua: ex-kotikaupunkini alamaailma/ narkkaripiirit ovat kaikki on sidoksissa keskenään
Kävin katsomassa erään entisen koulukaverini Facebook-profiilia. Tämä tyyppi on siis nykyään väkivaltainen kriminaali ja narkkari, elämänkallu ynnä muuta. Hänellä oli jostakin syystä avoin kaverilista (mitä ihmettelen, koska poliisihan selvittää yhteyksiä tuolta heti). Ja kas kummaa, sielä alkoikin pomppia vanhoja tuttuja nimiä esille. Vanhoja pelättyjä tarkkislaisia, sekopäitä, tunnettuja narkkareita, väkivaltarikollisia, muutama vanha heikkolahjainen harjaantumiskoulun perseennuolijakin siellä lipittämässä kriminaalin ääshöyliä. On kuin menneisyys olisi herännyt henkiin ja muumiot kömpineet haudoistaan. On uskomatonta että osa noista reikäpäistä on edes hengissä vielä, mutta näköjään on. Kirjoitusvirheineen, mauttomine "mustat lasit päässä sisällä"-kuvineen, support-kansikuvineen. On kuin keskikokoisen kaupungin alamaailma olisi täysin linkittynyt ; on kaveruus- ja seurustelusuhteita, on ilmeisesti "yhteistyökuvioita" ynnä muuta. Ei kai siinä sinänsä ole mitään ihmeellistä, alamaailma on varmaan nimensä mukainen ja kaikki tietää kaikki, mutta silti jotenkin koomista. Oletteko huomanneet saman?
Aloittaja, ihmettelen ettei tekstiäsi ole poistettu... mun yksi teksti meni oitis sisällöltään loukkaavana poistoon kun olin käyttänyt tekstissäni sanaa mielenvikainen kuvaamaan eräitten päättömiä touhuja ja toisaalta olin kertonut noiden tyyppien päättömästi jälleen herjanneen minua sanalla h.mo.
No. Mut siis ajattelepa mitä juo tyypit nykyisillä verkostojensa yhteyksin pystyvät tekemään! Kriminaali mielenvikainen päihteiden käyttäjä voi organisoida mielisairauksissaan sellaisen vainon johonkuhun ettet uskoiskaan! Sitten kun siihen päihdehullujen joukkoon liittyy vielä kakarat roudmän-pellet (tyhmiä kuin puupökkelöt)niin yritäpä niitten keskellä elää!
Skitsoidit päihdepellet ja kakarat joita joku vedättää!