Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloushuolet ja mielenterveys

Vierailija
12.10.2023 |

Talous/raha-asiat ahdistaa ja masentaa päivittäin. Minulla oli keväällä rankka ero pitkästä parisuhteesta, mikä pahensi kaksisuuntaistamielialahäiriötä johtaen maniaan. Maniassa todellisuudentaju heikkeni sen verran, että tuli sotkettua raha-asiat aivan kamalalla tavalla vain parissa kuukaudessa. Otin eri lainoja, luottokortteja ja osamaksuja n. 50 000€ edestä ja matkustelin ulkomaille, missä tuhlasin paljon rahaa. Tuloni ovat tällä hetkellä niin pienet (kuntoutustuki + asumistuki), että pakko päästää kaikki laskut menemään ulosottoon.  Perintäkirjeitä tulee joka viikko postilaatikko täyteen. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Olen koittanut sulkea asian pois mielestäni ja koen suurta häpeää tapahtuneesta, olen ollut aina tarkka taloudestani ja nyt tuntuu, että olen sotkenut elämäni lopullisesti vain parissa kuukaudessa En ole pystynyt puhumaan talousvaikeuksistani läheisilleni. Nyt olen koittanut alkaa selvittää mitä voisin tehdä tilanteessani ja velkajärjestely on kuulostanut hyvältä, onko kellään kokemusta siitä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuilla mennään. Ja tuilla varmaan menit ulkomaille. Tui tui. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi