PS:n Teemu Keskisarja eduskunnassa: "Kampuksilla irtokynnet kimaltelevat ja hieno hajuvesi tuoksuu. Opiskelijat eivät ole köyhiä!"
No tulipa siinä vankkaa tekstiä kansanedustajalta!
:D
Kommentit (450)
Teemulle lisää liksaa jotta on vara käydä parturissa.
Vai ratkeaako sillä, että naisopiskelijat poistetaan korkeakouluista? Ei miehistä mainittu mitään?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mun tytär käyttää 3,50e kynsiä, kestää juuri yhden päivän. Just ostin tuliaisiksi reissusta.
Hajuvesikin on joku max 15e bodyspray.
Tekee opiskelun ohessa n 20h viikko töitä että pärjää
😡
3,5e päivässä kynsiin??
Ihan samaa mietin. Kannattaisko tuokin raha käyttää mieluummin johonkin tarpeelliseen.
Vierailija wrote:
Vakavasti puhuttuna ei mistään muusta ryhmästä voisi puhua noin epäkunnioittavasti. Kuvitelkaa mikä tahansa muu ryhmä/vähemmistö niin tuollainen ylimielinen halveksuva puhe ei onnistuisi.
Niin, täälläkin kritisoidaan persuja kohteliain sanankääntein ja heidän ihmisarvoaan kunnioittaen, ottaisivat oppia!
Keskisarja on 100% oikeassa - mitään köyhiä opiskelijoita ei ole olemassakaan. Opiskelijoilla on asiat paremmin kuin koskaan ja silti kehtaavat valittaa.
Teemu on ihan oikeassa. Itsekin olen ihmetellyt, kuinka "nälkiintyneet" haalariopiskelijat voivat juosta jonossa kapakasta kapakkaan harva se ilta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mun tytär käyttää 3,50e kynsiä, kestää juuri yhden päivän. Just ostin tuliaisiksi reissusta.
😡
3,5e päivässä kynsiin??
3,5€ x 30 päivää = 105€! Sitten tyttö ihmettelee kun ei rahaa ruokaan?
Vierailija wrote:
😡
Sun lapses irtokynsien päivähinnalla saa makaronilaatikon päivässä.
Vierailija wrote:
Oikeassahan hän on. Ei opiskelijat ole köyhiä vaan perheelliset matalapalkkalaiset.
Ja suurin osa eläkeläisistä.
Onko Teemu tehnyt päivääkään rehellistä työtä? Kotona ei tee kotitöitä koska ei osaa käyttää pölynimuria.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Perseillä oli joskus slogan "Suomi nousuun". Nykyään se on "Suomi laskuun".
Pienen maan ainut rikkaus on ollut oppinut ja sivistynyt kansa, mutta PS haluaa repiä muut samaan junttiuden sontaan missä rypevät itse.
Varmaan siksi kun idästä on tällainen toive heille esitetty lahjuspussin mukana.
Kouluttamattomia on helpompi ohjailla populismilla.
No, jos pitäisi ohjailla aikuisia ihmisiä istumaan kadulle keskellä päivää, niin eiköhän ne helpoimmat löytyisi juuri Keskisarjan mainitsemilta kampuksilta, vai mitä arvelet?
Vierailija wrote:
Voi että. Niin karmean tyypillistä, että mies on täynnä omaa itseään.
Veikkaisin pakkeja joltain opiskelijatytöltä, jolla räpsyripset. Ddelleen kalvaa?
Vierailija wrote:
Onko Teemu tehnyt päivääkään rehellistä työtä? Kotona ei tee kotitöitä koska ei osaa käyttää pölynimuria.
Assistentit tekevät kirjoihinsa työt! Kuinka paljon älykääpiö maksaa heille palkkaa?!
Onkohan edustaja Keskisarja edes selvinpäin?
Ihmettelen miten ukkeli on päässyt ikinä yliopistoon, jos ajattelun taso on tämä? Pidempään jo epäillyt, että hänellä on mt-häiriö tai dementia. Irrallaan todellisuudesta hän ainakin on. Jos se miehinen katse laajentaisi näköalaansa myös tavis-naisiin yliopistossa ja myös ehkä miesoletettuihin... Ukkeli huomaisi aika nopeasti, että hänen otantansa on aika suppea ja miehisten viettien värittämä. VMP, mutta mitä persulta nyt vois olettaa.
Jungnerkin eilen ihmetteli twitterissä kuka käyttää enää pankkikortteja? Kuka näitä on äänestänyt?
Vierailija wrote:
Kokkareiden pahin painajainen onkin se että työläisperheiden lahjakkaat lapset kilpailee heidän kakaroidensa kanssa työ ja opiskelupaikoista
Kuinka te jaksatte tätä väsyttävää vihapuhetta ”kokkareista”? Huomaatteko ollenkaan, millaista aggressiota te syydätte ilmoille? Katkeruutta ja kaunaa. Tehkää itse sama perässä, niin näette, mitä se ihmiseltä vaatii. Mitään ei kukaan saa ilmaiseksi. Samat murheet meillä kaikilla on.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hyvä Teemu 👍
Mietin ihan samaa kun tässä taannoin yhtenä keskiviikkona kävin stadissa. Opiskelijaa oli kuin pipoa, eikä ne tosiaan näyttäneet köyhiltä eikä kipeiltä.
Huvittelun ja juopottelun haluisilta pikemminkin.
Milloin opiskelijat EIVÄT ole juhlineet??
Kuinka köyhiltä heidän pitäisi näyttää? Nälkiintyneiltä?
Siitä olisi ehkä apua jos yrittävät ruinata lisää juhlimisrahaa veronmaksajilta 💃
Nyt ei vakuuta.
Asuin minäkin solussa aikoinani ja olin kaikki kesät töissä. Ei opiskeluajan kuulukaan mitä ökyelämää olla.
Niin minäkin asuin solussa ja olin kaikki kesät töissä. Olin säästänyt yo-lahjaksi saadut rahat ja kaikki kalusteet oli käytettyjä. Kesätyörahoilla ostettiin vaatteet (kirppikseltä pääasiassa) ja ne parfyymit, meikit ja kynsilakat. 15v sitten tällä tavoin elämällä ei tarvinnut nostaa lainaa, ja kun eli muuten säästeliäästi niin juhlimaankin pystyi. Baarissa ei toki käytännössä ikinä ostettu juomista tai max yksi, vaan juotiin hyvät pohjat halvalla siiderillä/kotiviinillä ennen baariin menoa, eikä toki kieltäydytty jos joku halusi tarjota.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Assistentit tekevät kirjoihinsa työt! Kuinka paljon älykääpiö maksaa heille palkkaa?!
Tämä ketju on täynnä äärivasemmiston vihapuhetta. Missään ei ole niin rumaa puhetta kuin vasemmistolaisen suussa.
Pieni osa opiskelija tulee äveriäistä perheistä. Toki tällä uudistuksella halutaan vain rikkaat opiskelemaan ja jos joku vähävaraisempi sattuu eksymään kampukselle, niin vouhkataan, että on se kumma, kun ei tavoiteajassa valmistu tai miksi aloille, jossa on huonot palkat ja työvoimapula tai paljon läsnäoloa vaativaa opiskelua, ettei saada opiskelijoita. Helposti hommasta alkaa muistuttaa olympialaisten ratsastuskilpailuja.