Onko peli menetetty, jos myöhästyy työhaastattelusta?
Onko kellekään käynyt niin että myöhästyy työhaastattelusta, mutta on silti saanut työpaikan. Olin alkuviikosta haastattelussa ja se meni mielestäni hyvin, mutta myöhästyin muutaman minuutin aamuruuhkan ja yllättävien tietöiden takia Pahoittelin kyllä, mutta harmittaa jos se oli sitten siinä tämän takia.
Kommentit (25)
Myöhästyin kerran työhaastattelusta yli tunnin. Soitin tietysti tästä etukäteen. Ei vaikuttanut asiaan millään lailla, sillä paikkaa tarjottiin minulle. En kuitenkaan ottanut sitä vastaan ja päädyin toiseen paikkaan.
No joo. Nyt joudun pissimään istualtaan kun normaalisti miehet tekee sen seisten.
En osannut varautua siihen, yhtäkkiä käsi vaan heilahti kohti alapäätäni ja lopulta huomasin kädessä olleen oksasakset.
ei ole merkitystä jos sinut halutaan
Taisin olla juuri tasalta paikalla, mutta saavuin paikalle hengästyneenä. Junavuoro oli siis peruttu ja jouduin hyppäämään taksiin ehtiäkseni haastatteluun. Taksi vei minut työpaikan pääovelle josta juoksin haastattelupaikkaan. Kerroin tästä junan peruuntumis- ja taksiepisodista haastattelijoille, se oli hyvää small talkia ja rentoutti tunnelmaa. Sain paikan.
Jaa, oon kerran saanut kesätyön myöhästymisestä huolimatta. Oli huonot ohjeet perille. Työnantaja väitti bussikuskin tietävän missä jäädä pois. Eipä tiennyt. Ajelin kierroksen päätepysäkin kautta ja takaisintulomatkalla kuski jätti arviosta pari pysäkkiä harhaan.