Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten parisuhteet alkavat 30-40 vuotiailla?

Vierailija
12.10.2023 |

Baarit kiinnostaa harvempia tuossa vaiheessa elämää. Osa naisista on yksinhuoltajia. Koulut on ehkä jo käyty ja opiskelijabileet nähty. Uuden kumppanin löytyminen voi olla haasteellista oravanpyörässä. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn merkeissä tapasimme. Olin keikkailemassa hänen työpaikallaan parisen viikkoa ja useampi yhteinen työvuoro. Kävi ilmi että meillä yhteisiä harrastuksia ja niiden merkeissä sovimme ekat  'treffit" ja siitä se sitten lähti. 

Vierailija
22/31 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotiaana tapasin yhden kumppanin (virhe) ruotsinlaivalla. Sitten seuraavan 39-vuotiaana Tinderissä ja tällä tiellä edelleen olen neljän vuoden jälkeen onnellisena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen läski kalju redpill-mies poistatti taas itselleen epämieluiset viestit. Hupaisaa.

Vierailija
24/31 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 40+ vuotiaana en nyt heti osaa sanoa mistä voisi löytää. Baari, työpaikka, netti, harrastukset, kaupan kassajono, kadulta,lomamatkalta?

Vierailija
25/31 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani löysin tinderistä. Kuntosalilla näkyy paljon vilkkusilmäisiä. Jotenkin tulee sellainen fiilis että ei paljon tarvitsisi vilkuilla takaisin niin siellä voisi joku lähestyäkin. 

Ja mä en kyllä tunnista valitusta miesten tasosta tinderissä. Itselläni oli paljon laadukkaita osumia. Kuitenkin tää nykyinen kumppani erottui heti siitäkin joukosta siinä miten hyvin jutut, arvot ja huumori kävi yksiin. Tinderit poistettiin puhelimista toisten treffien jälkeen ja sillä tiellä. 

Vierailija
26/31 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Omani löysin tinderistä. Kuntosalilla näkyy paljon vilkkusilmäisiä. Jotenkin tulee sellainen fiilis että ei paljon tarvitsisi vilkuilla takaisin niin siellä voisi joku lähestyäkin. 

Ja mä en kyllä tunnista valitusta miesten tasosta tinderissä. Itselläni oli paljon laadukkaita osumia. Kuitenkin tää nykyinen kumppani erottui heti siitäkin joukosta siinä miten hyvin jutut, arvot ja huumori kävi yksiin. Tinderit poistettiin puhelimista toisten treffien jälkeen ja sillä tiellä. 

Samaa ihmettelen itsekin, siis tuota valitusta Tinder miehistä. Mulla ainakin on tykkääjien joukossa paljonkin hyvännäköisiä, siistejä, koulutettuja ja fiksuja miehiä.

Jos nainen saa tykkäyksiä vain alkoholisoituneilta turjake miehiltä ynnä muilta surkimuksilta, niin lienee mahdollista että nainen on itsekin aika epämiellyttävä tapaus.

Vierailija
28/31 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt jonkun ylipäätään löytää? Itse löysin nykyisen teini-ikäisen tyttöystäväni Tinderistä. Tavallinen tapa nykyään, hyvässä tai huonossa.

M32

Vierailija
29/31 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmaalla tavattiin. 

Vierailija
30/31 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että baareissa, festareillä ym miehet ovat omissa porukoissa. Ei enää haeta tanssimaan ja isketä naisia, kuten ysärillä oli meininki?

Tyttäreni on 30 v. Kaunis, hoikka, sosiaalinen sinkku. Käy yllämainituissa tapahtumissa. Kyselen toisinaan että kävikö faksi, mutta tytär naurahtaa, että: Haloo, kuvitteletko että nykyään kukaan tulee hakemaan tanssimaan tai muuten vaan juttelemaan oman seurueensa ulkopuolisille.

Ennen oli kyllä paljon helpompaa... 

N55

Vierailija
31/31 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon yllä olevaan N55 - viestiin vielä lisäys, että kyse pääkaupunkiseudun meiningistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi